آخرین اخبار
کد خبر: ۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۴:۳۰
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر فارس اطاعت از ولايت را سرلوحه تمام امور دانست و گفت: تبعيت از ولايت فقيه عامل وحدت و توسعه كشور است كه نبايد از آن غافل شد.
 

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم عليزاده امروز در مراسم توديع و معارفه مسئولان قديم و جديد حوزه  نمايندگي ولي فقيه در سپاه جهرم اظهار داشت: قرآن كتاب زندگي است و خداوند آن را در تمام ابعاد زندگي به عنوان مسير و راهنما براي ما قرار داده است.


وي انفعال و ارتجاع را دو آسيب مهم دانست و افزود: خداوند در قرآن دو آسيب را براي امت پيامبر (ص) كه نمادي براي تمام امت‌هاي آرماني است، گوشزد مي‌كند كه توجه به آن خير دنيا و آخرت را به دنبال دارد.


مسئول حوزه  نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر فارس تصريح کرد: انفعال، خودباختگي در مقابل دشمنان و خود را هيچ و پوچ كردن و زير بار بردگي اجانب رفتن و ارتجاع نيز واپس‌گرايي و به عقب بازگشتن است.


عليزاده گفت: بايد مراقب باشيم كه دچار اين دو آفت مهم نشويم و اين عوامل به ما آسيبي نرسانند. 


وي بيان داشت: دشمن دوست دارد غفلت، همه جا را فرا بگيرد و اگر غفلت گريبان كسي را گرفت نتيجه آن همين دو آسيب انفعال و ارتجاع است.


مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر فارس عنوان کرد: مردم ثابت كردند كه هوشمندي و بصيرتشان از بسياري از كساني‌ كه ادعاي سياست مي‌كنند بالاتر است.


بنا بر اين گزارش، حجت‌الاسلام محمد شفيع قهرماني به عنوان مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه جهرم معرفي، و از خدمات حجت‌الاسلام علي‌رضا علي پور، مسئول پيشين سپاه جهرم تقدير شد./انتهاي پيام/10

نام:
ایمیل:
* نظر: