آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
نماينده ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس با اشاره به اقدام موهن ويژه‌نامه خاتون گفت: جريان فتنه و انحرافي با اين‌گونه بازي‌ها درصدد هوچي‌گري سياسي هستند.

به گزارش خبرنگار تنوير،حجت الاسلام ابوالقاسم عليزاده ، در خصوص محکوميت ويژه نامه منتشره خاتون در روزنامه ايران گفت: موضوع چادر و بحثي که در روزنامه ايران مطرح شده است بيشتر جنبه سياسي دارد و نمونه اين اقدام را قبلا نيز شاهد بوديم، سياست بازاني که از خودشان جوهره اي براي عرضه ندارند و بدنبال آن هستند که برخي از اقشار جامعه را با خود همراه کنند.
 
وي با بيان اينکه برخي از جريان هاي انحرافي جز اقشاري هستند که از آنها به عنوان اقشار خاکستري ياد مي شود که نسبت به برخي از ارزش هاي مکتبي و انقلابي پايبندي ندارند، افزود: از آن جايي که مردم ما در آستانه آزمون مهم ديگري غير از انتخابات مجلس شوراي اسلامي هستند، برخي جريانات انحرافي که بدنبال يافتن پست در قوه مقننه و مجريه هستند به هر اقدامي دست مي زنند تا شايد چند رأي بيشتر از آن خود کنند.
 
نماينده ولي فقيه در سپاه فجر فارس با اشاره به اقدام موهن ويژه نامه خاتون گفت: جريات فتنه و انحرافي با اين گونه بازي ها در صدد هوچي گري سياسي هستند، اما نظام و انقلاب با داشتن رهبري حکيم و مردمي بصير ثابت کرده، به راحتي مي تواند جامعه را از اين قبيل امواج فتنه و انحراف عبور دهد.
 
عليزاده ادامه داد: اين عناصر دچار جهل مرکب هستند و مردم ايران را در هر سطح و قشري بخوبي شناخته اند و هجمه به يکي از مهمترين سمبل هاي عزت مردم ايران که هم جنبه ارزش مذهبي و مکتبي دارد و هم از ظرفيت ملي برخوردار است، برده اند و با تعرض به اين ارزش مکتبي و ملي به مردم بي حرمتي مي کنند، اما مردم کاملا به اين دست شگردهاي مربوطه آشنا هستند

 

وي بيان داشت: امروز مردم ما پس از گذشت از بوران حوادث انقلاب از بينش و درک بالاي سياست برخوردار هستند و به نظر من اين سياست بازان آب در هاون مي کوبند و بدين سان نمي شود کلاه سر مردمي گذاشت که از درک بالايي برخوردارند.

 
نماينده ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس با اشاره به فتنه سال 88 و جريان انحرافي 90 اظهار داشت: بعد از فتنه 88، آحاد مردم با جريان انحرافي با نگاه عميق تري مواجه و برخورد کردند که اين اوج بصيرت مردمي را مي رساند.
 
عليزاده با اشاره به تصاوير منتشر شده از زنان نقش آفرين در اين ويژه نامه گفت: اينکه جريده اي تصاويري از تعدادي از بانوان را تابلو مي کند به نحوي نوعي هتک حرمت به خود اين اشخاص و جامعه است؛ چراکه اين افراد در سياست به بازي گرفته شده اند.
 
وي تصريح کرد: زن گوهري است که در پوشش و حجاب کامل در جامعه به ايفاي نقش مي پردازد و با مديريت نرم افزاري زندگي خانوادگي خود را متجلي مي سازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: