آخرین اخبار
کد خبر: ۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس در نی ریز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد .

به گزارش تنویر، آیین پایانی چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس در نی ریز و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .
بنا به این گزارش ، در بخش بروشور : لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی مشترکا به حسین اسدی از خرم بید و صالح درانی از داراب رسید .
در بخش موسیقی : لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد هادی حدادی از خرم بید اهدا شد و لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به صادق شادمانی از فسا تعلق گرفت .
در بخش طراحی صحنه : لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فرشید بارانی از داراب اهدا شد .
همچنین ، در بخش بازیگری زن : لوح تقدیر و جایزه نقدی به مریم السادات ابطحی از نی ریز به دلیل کسب مقام سوم – لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعیده بیاتی از خرم بید به پاس کسب مقام دوم و لوح  تقدیر و جایزه نقدی به فاطمه ایزدی از نی ریز به دلیل کسب مقام اول اهدا شد .
همچنین در این بخش لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به زهرا کریمی از فسا اهدا شد .
 هیأت داوران برای بازیگری نقش اول مرد انتخابی نداشته است و لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعید صالح از نی ریز به دلیل کسب مقام سوم و حسین زارع از فسا به دلیل کسب مقام دوم تعلق گرفت .
در بخش کارگردانی این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی به علی برزگر از خرم بید به دلیل کسب مقام سوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مطهره حاتمی از فسا به دلیل کسب مقام دوم اهدا گردید .
شایان ذکر است هیأت داوران  برای مقام اول کارگردانی نیز انتخابی نداشت .
در بخش نمایشنامه نویسی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعیده بیاتی از خرم بید به دلیل کسب مقام سوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد برزوئی از فسا به دلیل کسب مقام اول نمایشنامه نویسی این جشنواره انتخابی نداشت .

نام:
ایمیل:
* نظر: