آخرین اخبار
کد خبر: ۲۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
مردم بخش مشهدمرغاب در هفته وحدت شاهد به ثمر نشستن یکی از خواسته های بحق خود بودند.
ه نقل از بام فارس، مردم بخش مشهد مرغاب در هفته وحدت امت اسلامی شاهد به ثمر نشستن یکی از خواسته های دیرینه خود، افتتاح مرکز مقاومت بسیج قادرآباد بودند.

این مرکز که با حضور سردار گزنی جانشین سپاه فجر فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم بید، فرماندار شهرستان خرم بید، امام جمعه قادرآباد، جمعی از مسئولین شهرستانی و بخش و تعدادکثیری از بسیجیان بخش مشهدمرغاب از سه شنبه یکم دی ماه افتتاح و آغاز به کار کرد.

سردار گزنی جانشین سپاه فجر استان در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی در امتداد رسالت پیامبر یک مسئولیت سنگین بر عهده دارد و این مسئولیت تا تحقق ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: خط رسالت پیامبر و اهل بیت یک خط روشن و بدون تردید است که انسان های پاک و مومن به دنبال تحقق این رسالت انبیاء الهی می باشند.

وی بیان داشت: وظیفه ما پاسداری از انقلاب اسلامی است و یکی الزامات این پاسداری، تبعیت از ولایت فقیه است.

سردار گزنی ادامه داد: استکبار زمان پیامبر همان استکبار امروزی است زیرا ماهیت استکبار تغییر نکرده و خوی استکباری زمان پیامبر همان خوی است که امروز امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دارند

جانشین سپاه فجر استان گفت: تا زمانی که مردم ولایت مدار اسلامی در رکاب ولی امر باشند انقلاب اسلامی به حرکت شتابان خود ادامه خواهد داد.

وی در پایان نیز اشاره ای به صحبت های اخیر دبیرکل سازمان ملل نمود و گفت: بان کی مون به واسطه فشار سیاسی صهونیست ها مجبور به پس گرفتن دعوتش از ایران به کنفرانس ژنو2 شد.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم مسئولیت فرمانده مرکز مقاومت بسیج قادرآباد به سروان مهدی عزیزی تقدیم گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: