شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۰:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۲۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
فرمانده سپاه ارسنجان:
فرمانده سپاه ارسنجان گفت: راه حل تمامی مشکلات بالاخص مشکلات اقتصادی با اتکا به توان داخلی کشور است.
به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عبدالعظیم زارع نژاد در گفت و گو با خبرنگار تنویر با اشاره به اهانت‌های اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با گذشت بیش از سه دهه از تجربیات انقلاب اسلامی همواره با حضور هر چه باشکوه تر در صحنه های مختلف ایستادگی و استقامت خود را در برابر هرگونه مشکل آفرینی استکبار به نمایش گذاشته است که نمونه بارز و بی نظیر آن را در 9 دی 88  و راهیپمایی 22 بهمن 92 شاهد بودیم.

وی افزود: مقامات آمریکایی خود خوب می دانند که با ملتی رو برو هستند که سالها بروی مواضع  اسلامی و اعتقادی خود ایستادگی کردند و با موقعیت شناسی خوب خود، ایمان و تیزبینی آنان را عصبانی  و به واکنش وادار کردند.

وی بیان داشت: پشتیبانی از مذاکره کنندگان  ایرانی که فرزندان عزیز ملت هستند، حضور با شکوه مردم در راه پیمایی 22 بهمن سال پیش، دفاع از ولات و تمامیت ارضی کشور و دانش بومی هسته ای آنان را بیش از پیش عصبانی کرده است و توهین های اخیر پس از مذاکرات تنها پاسخ آنها به رسانه ها بود.

فرمانده سپاه ارسنجان ادامه داد: این  واکنش ها هیچ چیز از ارزشهای این ملت کم نمی کند بلکه کینه ورزی عمیق آمریکاییها و نامتوازن بودن با ادعای حقوق بشری بودن را بیشتر اثبات می کند.

وی افزود: راه حل تمامی مشکلات بالاخص مشکلات اقتصادی با اتکا به توان داخلی کشور است که اخیرا مقام معظم رهبری با ابلاغ جزییات سیاست اقتصاد مقاومتی به سه قوا این راه را کاملا مشخص فرمودند و همه مسئولین قوا نیز آمادگی کامل خود را برای اجرای صحیح و سریع آن اعلام داشتند.

زارع نژاد یاداور شد: تنها راه مقابله با زیاده خواهی های  مقامات آمریکایی خود اتکایی و پرورش توان داخلی کشور از طریق اقتصاد مقاومتی است.؛ چراکه هرکجا بر جوانان و ملت  همیشه در صحنه اعتماد کردیم خوب نتیجه گرفتیم

نام:
ایمیل:
* نظر: