آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
آیت الله دستغیب در جمع پاسداران سپاه فجر:
آیت الله سید علی اصغر دستغیب گفت: از شب اول ماه مبارک رمضان درهای آسمان گشوده می شود و تا آخرین شب این ماه مبارک بسته نمی شود.
به گزارش تنویر، اولین محفل انس باقرآن کریم باحضور فرماندهان ومسئولین و پاسداران سپاه فجر استان ویگان های دریایی وهوایی سپاه پاسداران مستقر در شیراز درجوار بارگاه ملکوتی حضرت احمدابن موسی شاهچراغ (ع) برگزارشد.
 
دراین محفل نورانی حضرت آیت الله سیدعلی اصغردستغیب نماینده مردم استان فارس درمجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی ومحمدی اظهار داشت: آنهایی که در محافل و مجالس قرآنی حضور پیدا می کنند خود را در محضر نعمات قرار داده اند.
 
وی با اشاره به اینکه شبهای ماه مبارک رمضان زمان مناسبی برای عبادت و اظهار عبودیت است و با استناد به آیات و روایات افزود:  از شب اول ماه مبارک رمضان درهای آسمان گشوده می شود و تا آخرین شب این ماه مبارک بسته نمی شود.
 
تولیت آستان مقدس احمدی ومحمدی درجمع پاسداران، زائران ومجاوران حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) باتاکید بر اینکه میبایست این ایام رابسیار قدر بدانیم بیان داشت: ماه مبارک رمضان یک ماه استثنایی است  که قرآن کریم در این ماه نازل شده است وخودمنشأ همه برکات برای انسانهاست وشبهای این ماه عزیز زمان مناسبی است برای عبادت و اظهار عبودیت است .
 
گفتنی است در این مراسم حضار ازصوت دلنشین دونفر از قاریان برجسته استان بهره مند شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: