آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
سردار نقدی پیشنهاد کرد:
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: براي مقابله با تهديدات خارجي بخصوص خطر بالفعل رژيم صهيونيستي لازم است گروه هاي مقاومت مردمي در كشورهاي فلسطين، لبنان و سوريه با امضاي توافق نامه دفاعي و امنيتي، هرگونه تجاوز به هر يك از اين كشورها را تجاوز به كشور خود قلمداد كرده و در قالب يك نيروي واحد عليه متجاوز وارد عمل شوند.
به گزارش تنویر به نقل از  پايگاه اطلاع رسانی بسيج؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در چهاردهمين همايش تجليل از ورزشكاران جوانمرد كه در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما با حضور جمعي از مسئولين فدراسيون هاي ورزشي، ورزشكاران و نمايندگان گروه هاي مقاومت اسلامي فلسطين برگزار شد، با تأكيد بر جنايات اخير رژيم جعلي صهيونيستي عليه مردم بي دفاع غزه گفت: آيا مي توان با ديدن صحنه هاي تكان دهنده جنايات و اخبار وحشتناك از فجايع انساني صهيونيست ها عليه كودكان و مردم بي دفاع غزه سكوت كرد و هيچ نگفت. آيا با شنيدن اين خبر كه در يك لحظه 28 نفر اعضاي يك خانواده فلسطيني در بمباران رژيم صهيونيستي به شهادت رسيدند، جاي اين سؤال باقي مي ماند كه چرا در مقابل اسرائيل غاصب بايد ايستاد و مبارزه كرد؟

سردار نقدي در ادامه با اشاره به خوي و خصلت جوانمردي و پهلواني ورزشكاراني كه در مقابل صهيونيست هاي غاصب از جايگاه و مدال هاي جهاني چشم پوشي كردند، اظهار داشت: ورزشكار با تقويت جسم و روح خود به دنبال دستيابي به ارزش هاي والا و كرامت انساني است و در ميدان مسابقه نيز به دنبال هماوردي است كه در رقابت با او به اين كرامت و ارزش ها دست پيدا كند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در همين خصوص ادامه داد: ورزشكاري كه براي انسانيت و شخصيت خود ارزش قائل است، به هيچ وجه نمي پذيرد در مقابل چنين درندگاني، در هماورد ورزشي كه محل ظهور كرامات انساني است حاضر شود. هرچند اين ورزشكار از مدال ها و سكوهاي جهاني محروم مي شود، اما اين گذشت در مقابل جهاد بزرگ و مقاومت بي نظير مردم غزه كار بزرگي نيست. البته اين حركت ارزشمند ورزشكاران ايراني بيداري را در بين ساير ورزشكاران مسلمان جهان بالا برده است و ان شاءلله ورزشكاران مسلمان دنيا نه تنها در آينده در مقابل صهيونيست ها در ميدان رقابت ورزشي حاضر نخواهند شد، بلكه هر جا كه پرچم اين رژيم جعلي بالا باشد، آن را پايين خواهند كشيد.

وي با تأكيد بر غير انساني بودن جنايات و وحشي گري هاي اسرائيل در غزه تصريح كرد: هيچ انساني مرتكب چنين جنايات وحشتناكي نمي شود و اين رفتار جز از درندگان وحشي از موجود ديگري سر نمي زند. صهيونيست هاي غاصب كه تنها نام انسان را در ظاهر يدك مي كشند، در واقع حيوانات وحشي هستند كه از هيچ جنايت غير انساني ابايي نداشته و از كرامت و ارزش هاي انساني هيچ بهره اي نبرده اند، لذا هيچ انسان ورزشكاري پيدا نمي شود كه با چنين درندگاني در ميدان مسابقه ورزشي حاضر شده و رقابت كند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج به مقاومت مردم غزه در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژيم صهيونيستي اشاره كرده و افزود: مردم غزه با مقاومت خود، پوشالي بودن قدرت رژيم غاصب صهيونيستي را ثابت كردند. اگر در رسانه هاي استكباري وابسته به اين رژيم، در سراسر دنيا اين طور تصوير كردند كه ارتش رژيم اشغالگر فلسطين شكست ناپذير است، مردم غزه با مقاومت جانانه در جنگ هاي متعدد، با دست خالي، ثابت كردند كه تمام قدرت اين ارتش پوشالي است و در حالي كه مجهز به پيشرفته ترين سلاح هاي جهان است، اما ترسوترين ارتشي است كه تا به حال دنيا به خود ديده؛ آنچنان كه وقتي سرباز اين ارتش با گلوله مبارزان فلسطيني مجروح بر زمين مي افتد، ارتشي با اين عظمت ظاهري او را رها كرده و پا به فرار مي گذارد.

وي همچنين گستاخي و جسارت صهيونيست ها در ارتكاب جنايات ددمنشانه را حاصل برتري رسانه اي دانست و خاطرنشان كرد: چنين گستاخي و جسارتي در ارتكاب جنايات دهشتناك عليه مردم بي دفاع غزه به ويژه زنان و كودكان حاصل برتري و تفوق رسانه اي صهيونيست ها بر مردم دنياست و آنها توانسته اند با اين برتري و گستره رسانه اي، به نوعي بر جنايات خود سرپوش بگذارند. اما خون هاي پاك شهيدان فلسطيني در مقاومت، رسواگر اين جنايتكاران و حاميان مستكبر آنها در ميان مردم دنيا خواهد بود.

سردار نقدي با تأكيد بر لزوم انجام اقدام عملي در مقابل اين دشمن جنايتكار بيان كرد: اين مسئله نبايد به محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي در مجامع، نشست ها و همايش ها، صدور بيانيه و اعلاميه و عدم حضور ورزشكاران در ميادين ورزشي در مقابل صهيونيست ها محدود شده و در اين سطح بماند، بايد به دنبال راه چاره بود؛ يك و نيم ميليارد مسلمان نبايد در مقابل تعدادي صهيونيست جنايتكار ساكت نشسته و در محو اين غده سرطاني از صفحه روزگار تعلل كنند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه سخنان خود تاكيد كرد: براي مقابله با تهديدات خارجي بخصوص خطر بالفعل رژيم صهيونيستي لازم است گروه هاي مقاومت مردمي در كشورهاي فلسطين، لبنان و سوريه با امضاي توافق نامه دفاعي و امنيتي، هرگونه تجاوز به هر يك از اين كشورها را تجاوز به كشور خود قلمداد كرده و در قالب يك نيروي واحد عليه متجاوز وارد عمل شوند.

وي با اشاره به هزينه هاي هنگفتي كه برخي كشورهاي اسلامي براي تقويت و تجهيز ارتش خود صرف مي كنند گفت: ارتش هاي بزرگ كشورهاي منطقه كه با صرف ميلياردها دلار با پيشرفته ترين سلاح هاي دنيا تجهيز شده اند، براي چه تهديدي و در مقابل كدام دشمن آمادگي خود را حفظ مي كنند. هر كدام از اين ارتش ها براي نابودي كامل و محو اسرائيل از روي زمين كفايت مي كند. اگر ارتش مصر قصد ندارد در دفاع از اسلام و مردم مسلمان عرب فلسطين عليه رژيم غاصب اسرائيل دست به اقدامي بزند، جوانان مسلمان غيور ايران، هند، افغانستان، پاكستان و ... براي نبرد نهايي با اسرائيل آماده اند، مشكل اينجاست كه راهي به مرزهاي كشور اشغال شده فلسطين ندارند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج اضافه كرد: اگر هركدام از كشورهاي مسلمان نفت خيز و ثروتمند منطقه مثل عربستان، كويت، امارات، قطر و... تصميم بگيرند تا منابع مالي خود را از بانك هاي غربي خارج كنند، به محض اعلام اين تصميم در مدت كوتاهي، حملات و تهاجم رژيم صهيونيستي به مردم غزه به پايان خواهد رسيد.

وي با تجليل از مقاومت مردم غزه در برابر جنايات رژيم اشغالگر قدس خاطرنشان كرد: امروز ما شرمنده ايم كه اينجا نشسته ايم و دوشادوش مردان و زنان مقاوم غزه در مقابل اين دشمن جنايتكار در صحنه كارزار حاضر نشده ايم. البته نبايد دست روي دست گذاشت و تنها شاهد اين فجايع و جنايات عليه مسلمانان فلسطيني بود و تنها به ابراز همدردي بسنده كرد، بلكه بايد به دنبال راهي براي گشودن مرزهاي فلسطين و يكسره كردن كار رژيم صهيونيستي باشيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: