آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد:
عزیزی گفت: امروز به یمن تلاش فرزندان دلاور این مرز و بوم وابستگی در بسیاری از عرصه‌ها از بین رفته و دشمن نمی‌تواند با ایجاد کاهش تصنعی در دانه‌های روغنی، دانه مرغ و یا واکسن مشکل بیافریند.
به گزارش تنویر سردار ابراهیم عزیزی در همایش میهمانی مودت که به همت سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: این قرارگاه دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توان خود را بر مقابله با روزنه‌های اعمال فشار نظام سلطه گذاشته است.
 
وی افزود: امروز به یمن تلاش فرزندان دلاور این مرز و بوم وابستگی در بسیاری از عرصه‌ها از بین رفته و دشمن نمی‌تواند با ایجاد کاهش تصنعی در دانه‌های روغنی، دانه مرغ و یا واکسن مشکل بیافریند.
 
عزیزی اضافه کرد: در اقتصاد مقاومتی تمرکز بر عرصه‌های ضعف و روزنه‌ها باعث می‌شود که تهدید به تدریج به فرصت بدل شود.
 
وی با بیان این که ماموریت محوری بسیج اثبات کارآمدی در نظام است، ادامه داد: بسیج مصداق بارز و برجسته‌ای از دعای شریفه «فان جندک هم الغالبون» محسوب می‌شود چرا که بسیج جند‌الله و لشگر مخلص خدا است.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: بصیرت، آگاهی، حضور در صحنه، مقاومت و مجاهدت لازمه بسیجی بودن است.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: رسالت‌های بسیج در عصر حاضر و در این شرایط ویژه بسیار گسترده است و مباحث اقتصاد مقاومتی تا فرهنگ و پایداری را در بر می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: مقابله با دجال‌واره (ماهواره) یکی از الزامات جدی پیش روی بسیج است.
 
عزیزی همچنین ابراز داشت: تحرکات منطقه و نقش نظام سلطه در حمایت از آن باید مورد اشراف رده‌های بسیج باشد.
 
مسئول بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: راهبرد نظام سلطه برای مقابله با جریان تنومند انقلاب اسلامی و ام‌القرای جهان اسلام در دو محور براندازی و القای ناکارآمدی نظام مبتنی بر تفکر دینی خلاصه می‌شود.
 
وی یادآور شد: رویکرد ضد فرهنگی نظام سلطه نیز برخاسته از همین رویکرد کلان است.
 
عزیزی در ادامه افزود: اگر امروز شاهد هزینه‌های کلان برای راه‌اندازی شبکه‌های گوناگون نظام سلطه هستیم در راستای راهبرد صهیونیزم جهانی در مقابله با جریانات اصیل اسلامی است.
 
به گفته وی، نظام سلطه هر آنچه در چنته دارد را برای براندازی نظام اسلامی به میدان آورده و امروز شاهد حرکت هماهنگ و پیچیده برای ضربه زدن به نظام اسلامی و در نهایت براندازی آن هستیم.
 
این فرمانده بسیج اضافه کرد: جریانات جمهوری‌خواه و دموکرات در نظام سلطه دو تیغه یک قیچی هستند که راهبردهای مشترکی را دنبال می‌کنند.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: برای آنان در وهله نخست مهم است که براندازی انجام دهند و اگر نتوانستند حداقل القای ناکارآمدی می‌کنند و برای این منظور بر دو عرصه فرهنگ و اقتصاد تمرکز کرده‌اند.
 
وی بیان کرد: امروز اگر نظام سلطه برای مقابله با حرکت‌های اصیل اسلامی و بیداری فراگیر جهان اسلام به سوریه، عراق، افغانستان و ... لشگرکشی می‌کند در راستای همان سناریوی کلان است.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در این راهبرد پیچیده نظام سلطه جنگ مذهب علیه مذهب را طراحی کرده است.
 
وی ابراز داشت: در داخل کشور نیز جنگ نرم نظام سلطه در ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم، ایجاد ناامنی اجتماعی و اقتصادی، ناامیدسازی گسترده و مضایق اقتصادی برنامه‌ریزی شده است.
 
عزیزی اما اظهار داشت: بنابر آیه شریفه « ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» پایان راه، شکست نظام سلطه است و ما باید گام‌های خود را محکم کنیم.
 
وی ادامه داد: بر این اساس و در مقابله با نظام سلطه، ماموریت محوری بسیج اثبات کارآمدی در نظام است.
 
به گفته وی، این مأموریت در حوزه‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی تجلی می‌یابد که جندالله باید در تمام عرصه‌های نبرد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضوری قوی داشته باشد.
 
به گزارش فارس، این همایش با حضور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله، امام جمعه موقت شیراز، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و رده‌های بسیج زیر پوشش سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: