آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۷
یادواره 35 شهید سرافراز امام‌شهر یکی از شهرهای بخش مرکزی قیروکارزین به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش تنویر؛ امروز یادواره 35 شهید سرافراز امام شهر از شهرهای بخش مرکزی قیروکارزین با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین، مسئولان ادارات، بسیجیان و خیل عظیم مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد.
این مراسم با سخنرانی فرماندار قیروکارزین، روایتگری هشت سال نبرد حق علیه باطل توسط یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و پرداختن به موضوع شهید و شهادت و مقام و جایگاه آن، پخش کلیپ‌های تصویری از ایام دفاع مقدس و همچنین مداحی و عزاداری همراه بود.
به گزارش فارس، حسین کاجی فرمانده گردان تخریب لشکر علی‌بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع مقدس مهمان و راوی این یادواره اظهار داشت: در چند قرن گذشته جنگ‌های بسیاری اتفاق افتاده اما در یک قرن گذشته تنها یک جنگ دفاع مقدس نامیده شد و آن نیز به دلیل حضور مردان مقدسی است که در این جنگ حضور داشته و جانفشانی کردند.
وی با اشاره به شهیدان گمنام دفاع مقدس و معجزات این مردان خدا حتی پس از شهادت خاطرنشان کرد: این شهیدان مردانی بودند که رسم داشتند اما اسم نداشتند و برای خدا کار می‌کردند و امروز زنده و حاضر بوده و ناظر ما هستند.
کاجی با اشاره به سفارشات شهیدان به ما بیان داشت: شهدا صاحب کرامت بوده و حاجت می‌دهند و نماز خواندن، انس با قرآن و توسل به اهل بیت (ع) سفارش شهدا به ماست تا با رعایت آن ادامه دهنده راه آنها در مسیر سعادت باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: