آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
حجت الاسلام طائب در جمع دانشجویان بسیجی فارس:
حجت الاسلام طائب تاکید کرد: دشمنان متوجه شدند که در سوریه در حال نابودی هستند. پس در آخرین گام، داعش را به عراق آوردند تا دست روی حساسیت‌های شیعه بگذارند
به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام مهدی طائب در جمع 300 دانشجوی دختر بسیجی استان فارس، شرکت‌کننده در «اولین دوره راهبردی خط امام(ره)» به بررسی «سیره عملی امام در جهاد اکبر» پرداخت. 

وی با بیان اینکه شناسنامه ما ایرانی‌ها، انقلاب‌مان است، بیان داشت: این انقلاب در شناسنامه ایرانی‌ها نوشته شده‌است و کشور ما را در سراسر دنیا با انقلاب‌ می‌شناسند و ما نیز باید این انقلاب را بشناسیم که بهترین راه شناخت این نهضت، شناخت رهبر آن یعنی امام راحل(ره) است.
عرصه نبرد با جنگ روانی، رسانه است

مسئول قرارگاه عمار افزود: امام راحل مردم را برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی، استقرار جمهوری اسلامی و سپردن پرچم این نهضت به دست صاحب اصلی‌ خود، فراخواند که همین‌ها شد هویت ملت ایران.

 حجت الاسلام طائب با اشاره به لزوم زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) تصریح کرد: برای این کار باید تربیت نیرو را آغاز کرد؛ چرا که ایشان به سرعت پس از ظهور، کار خود را آغاز می‌کنند و باید در کشورها و شهرهای جهان، نیروهای ایشان تربیت شده و آماده باشند.

 وی ادامه داد: امام راحل(ره) «رهبری الهی» بود و از ویژگی این افراد، آگاهی به مسیر و راه است و شاهد مثال آن دستور به حضور مردم در حکومت نظامی بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه در موضوع هسته‌ای سه پرسش مطرح است، تصریح کرد: هنگامی که قصد ساخت سلاح اتمی نداریم و منابع بسیاری در اختیار داریم، انرژی هسته‌ای به چه کار می‌‌آید؟ در حالی که برخی کشورهای دارنده انرژی هسته‌ای، عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیستند، چه لزومی به عضویت در این آژانس بود؟ و دیگر اینکه چرا درباره این حقمان،‌ مذاکره می‌کنیم؟ 

وی ادامه داد: یکی از دانش‌هایی که در دنیا قدرت محسوب می‌شود، دانش هسته‌ای بوده که به نوعی، عامل بازدارنده از حملات احتمالی‌ است. 

حجت‌الاسلام طائب خاطرنشان کرد: هویت و هدف اسلامی و انقلابی ما برای دشمن آشکار شده است و آن‌ها سعی در تبلیغات منفی علیه اسلام و انقلاب دارند که می‌توان تعبیر اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی به کار برد و به این منظور مدام در رسانه‌های خود ادعا می‌کنند که ایران سعی در تولید بمب اتم دارد.

 وی با اشاره به اینکه عرصه نبرد با جنگ روانی، رسانه است، گفت: با توجه به تحریم رسانه‌ای حاکم بر جهان، باید اخبار خود را به اخبار رسانه‌های جهان تبدیل کنیم.

 مسئول قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: انجام مذاکرات نیز از راه‌هایی‌ است که می‌توان به دنیا نشان داد که ایران به ساخت بمب نمی‌اندیشد و همچنین پاسخی بود به افراد که به مذاکره با آمریکا خوشبین ‌هستند.

وی  ادامه داد:در صورت عدم انجام این مذاکرات، عده‌ای قصد داشتند که تمام مشکلات را به عدم ارتباط و مذاکره به این کشور پیوند دهند.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: ایران با وجود تحریم‌های بسیار نشکست و روی پای خودش ایستاد که دشمنان برای ضربه به این مقاومت، کشورهای اطراف ما از جمله افغانستان و عراق را با جنگ‌های پس از یازده سپتامبر ناامن کرد؛ اما در ایران،‌ آب از آب تکان نخورد و می‌دیدم که احمدی‌نژاد هم می‌گفت که این تحریم‌ها و مشکلات، کاغذپاره‌ است.

طائب گفت:باید بگویم اگر احمدی‌نژاد با همان عملکرد سال‌های اول ریاست‌جمهوری‌ خود، باقی می‌ماند، به یک اسطوره تبدیل می‌شد.

وی تصریح کرد: پس از ایجاد این مشکلات برای ایران، تصمیم به برپایی جنگ در حلقه اصلی زنجیره مقاومت یعنی سوریه، گرفتند که در نهایت نیز با شکست روبرو شدند.

مسئول قرارگاه عمار گفت: اکنون که آمریکا توانایی آغاز جنگی جدید را ندارد، جنگ روانی با عنوان مبارزه با تروریسم به راه انداخته است که در حقیقت پشت پرده آن، سعی در برپایی جنگ بین شیعه و سنی‌ است.

 حجت الاسلام طائب تاکید کرد: دشمنان متوجه شدند که در سوریه در حال نابودی هستند. پس در آخرین گام، داعش را به عراق آوردند تا دست روی حساسیت‌های شیعه بگذارند؛ اما در این کشور نیز به سرعت، مانند سوریه، بسیج مردمی به راه افتاد و مردم برای دفاع از کشور خود به پا خواستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون کیسینجر نیز اعتراف کرده‌ که کمربند شیعه تکمیل شده است و به واقع می‌بینیم که حلقه‌ای از شیعیان به وجود آمده، که تنها رهبرش، رهبر ایران است.

نام:
ایمیل:
* نظر: