آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کران عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با 51 عنوان فیلم در استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز گردید.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: اکران عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با 51 عنوان فیلم در 14 بخش، درشیراز و17 شهرستان استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز گردید.

حجت حسنی ابراز داشت: کانونهای بسیج هنرمندان در شهرستانها می توانند برحسب صلاحدید وتوانمندی های خود یک یا چند اکران عمومی داشته باشند.

حسنی افزود: در شیراز نیز یک اکران به همراه تجلیل از خانواده ی شهدای هنرمند به همراه نقد وبررسی فیلم با حضور اعضای انجمنهای فیلم وداستان نویسی سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار خواهد گردید.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به روند سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، در دو مرحله داوری در حال برگزاری است که در مرحله مقدماتی داوری، هیئت داوران پس از بررسی آثار تعداد51 اثر به مرحله نهایی رسیده است که در بخش جلوه گاه نور فیلم "رستا" اثر مهرنوش دشتی زاده و "من آبادان رفتم جنگ" اثر کریم لک زاده از فارس، دو اثر راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره است.

حسنی افزود: ارسال آثار به صورت مستقیم به دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران بوده است واکران فیلم ها تاحدودی ترکیبی از فیلم های اولی می باشد.

حسنی در ادامه افزود: در بخش جلوه گاه نور سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، 5 نفر از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس به عنوان نماینده استان از 31 شهریور لغایت 4 مهرماه در محل هتل لاله تهران حضور خواهند یافت که طی مراسمی فیلم های این بخش مورد اکران ونقد وبررسی قرارخواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: