آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
عضو شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر گفت: تا هنگامی که انگلیس رفتار خصمانه خود در قبال ایران را اصلاح نکند از قطع رابطه کامل با این رژیم سلطنتی حمایت قاطع می‌کنیم.

محمدجواد نیک‌روش عضو شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر در اولین نشست خبری این شورا که صبح امروز در سالن کنفرانس دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: انگلیس آرامش دنیا را سلب کرده و حتی کشور صلح دوستی همانند ایران را مجبور داشته تا به امکانات دفاعی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه در صلح‌دوستی ملت ایران و حمایت از دولت انقلابی ایران اسلامی که از کشورهای مستضعف جهان حمایت می‌کند، تأکید داریم افزود: تحریم بانک مرکزی ایران توسط رژیم سلطنتی انگلیس نمونه‌ای از اقدامات خصمانه انگلیس علیه ایران اسلامی است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: کشور انگلیس که ادعای ارتباط با ملت ایران را دارد عکس این موضوع عمل کرده و هنوز فراموش نکرده‌ایم که دستگاه‌های جاسوسی رژیم سلطنتی انگلیس موجب شهادت دلواری‌ها و اعدام شیخ فضل‌الله نوری بودند.

عضو شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر با اشاره به اینکه تمامی تروریست‌های دنیا توسط رژیم سلطنتی انگلیس و آمریکا تربیت یافته و بزرگ شده‌اند، اظهار داشت: اقدامات خصمانه انگلیس علیه ملت ایران موجب شد تا دانشجویان پس از شهادت دکتر شهریاری مردم دنیا را از این موضوع مطلع کنند تا کشوری که ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارد، دست به ترور دانشمندان کشورهای دیگر می‌زند.

نیک‌روش تأکید کرد: دانشجویان پیش از فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت دکتر شهریاری جلسات هماهنگی برگزار کردند و در این جلسات مصوب شد تا دانشجویان مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کنند.

وی افزود: این تجمع در روز موعود یعنی ۸آذرماه برگزار شد و با توجه به اینکه اقدامات اخیر رژیم سلطنتی انگلیس و دست داشتن آنان در فتنه ۸۸ به وضوح روشن بود، دانشجویان و جمعی از مردم با خشم انقلابی خود وارد این سفارت شدند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمامی توان در حال متفرق کردن و جلوگیری از ورود دانشجویان و مردم به سفارت انگلیس بود و حتی عده بسیاری از دانشجویان زخمی شدند. 

عضو شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر تصریح کرد: با ورود به سفارت انگلیس تنها یک سیلی از سوی دانشجویان ایرانی به رژیم سلطنتی انگلیس زده شد.

نیک‌روش تأکید کرد: تا هنگامی که انگلیس رفتار خصمانه خود در قبال ایران را اصلاح نکند از قطع رابطه کامل با این رژیم سلطنتی حمایت قاطع می‌کنیم.

وی افزود: انگلیس که اقدام انقلابی دانشجویان را زیر سؤال برده و دانشجویان را شورشی معرفی می‌کند، باید بداند ایادی که از جانب انگلیس مأمور شده بودند دست به تخریب و سایر اتفاق‌های سفارت انگلیس زدند و این رژیم با این تخریب‌ها سعی داشت جنگ روانی ایجاد کند.

نیک‌روش تصریح کرد: حداقل فایده هزینه‌هایی که دانشجویان در این اقدام انقلابی پرداختند این است که پای انگلیس از کشورمان قطع می‌شود.

وی افزود: دانشجویان کشورمان آماده‌اند با نمایندگان سندیکاهای کارگری انگلیس ارتباط برقرار کنند تا مشخص شود آیا مردم این کشور از دولت‌مردان انگلیسی راضی هستند؟

عضو شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر در پایان خاطرنشان کرد: فرود آوردن پهپاد جاسوسی آمریکا از سوی سربازان ایران اسلامی به آمریکا و انگلیس نشان داد که علاوه بر جنگ نرم در جنگ الکترونیک نیز پیروز و موفق هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: