آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
مسئول بسیج سازندگی فارس خبر داد:
از 9 مهر که مصادف است با روز «بین‌المللی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین» تا 11 مهر ماه، جمع آوری کمک های مردمی به مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه در کانون های فرهنگی، مساجد، حسینیه ها انجام می شود.
به گزارش تنویر، مسئول بسیج سازندگی فارس در گفتگو با خبرنگار ما از جمع آوری کمک های مردمی جهت مردم فلسطین خبر داد و افزود: در راستای توافق نامه ای که بین سازمان بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است از 9 مهر که مصادف است با روز «بین‌المللی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین» تا 11 مهر ماه، جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین در کانون های فرهنگی، مساجد، حسینیه ها انجام می شود.

عسکری با اشاره به اینکه با ائمه جمعه در رابطه با مطرح کردن کمک های مردمی به غزه در نماز جمعه این هفته هماهنگ شده است گفت: طی مکاتباتی که با مجموعه ی استانداری داشته ایم مقرر شده است که فرمانداری ها جهت برگزاری این برنامه اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کارمندان ادارات یک روز از حقوقشان را به این امر اختصاص می دهند.

وی ادامه داد: با توجه به شروع مدارس با آموزش و پرورش هماهنگ شده است تا در کنار صندوق کمیته امداد (ره) صندوق های کمک به مردم غزه نیز تا 16 مهر برپا شود.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: فلسطین
نام:
ایمیل:
* نظر: