آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
.
نخستین گروه دانش‌آموزی اردوی راهیان نور استان فارس در سال تحصیلی جدید از سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش تنویر، نخستین گروه دانش‌آموزی اردوی راهیان نور استان فارس در سال تحصیلی از سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اعزام شدند.

در این اعزام 800 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه توسط 20 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جنوب ایران اعزام شدند.

ابوالفضل گزنی، جانشین سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: راهیان نور حرکت بسیار مبارکی است به این جهت که جوانان و نوجوانان امروزی که دوران دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده‌اند بتوانند به وسیله این حرکت با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز به مکانی اعزام می‌شوند که قدم به قدم آنجا را شهدا گام گذاشته‌اند لذا آنجا مکان‌های مقدسی است که حضور دانش‌آموزان در آن می‌تواند تأثیر بسزایی در تقویت بعدی معنوی آنان داشته باشد.

گزنی خاطرنشان کرد: هدف این اعزام‌ها آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و راه شهیدان است که چراغ راهی برای تداوم انقلاب اسلامی است.

همچنین سرهنگ اسماعيل محبي‌پور فرمانده ناحیه ثارالله خاطرنشان كرد: دانش‌آموزان در این اردوها از مناطق عملیاتی جنوب شامل اروندکنار، مناطق عملیات والفجر 8، شلمچه، کربلای 4 و 5، هویزه و سوسنگرد بازدید می‌کنند.

محبی‌پور با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید سپاه ناحیه ثارالله(ع) شراز 4 هزار دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌کند، گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر نیز از 15 آبان سال جاری آغاز خواهده شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان خاطرنشان کرد: همراه هر کدام از اتوبوس‌های دانش‌آموزان یک نفر روحانی و یک راوی دوران دفاع مقدس جهت به وجود آوردن فضای آن دوران در هنگام بازدید از مناطق عملیاتی حضور دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: