آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
آیت الله نوری همدانی با استقبال جمعی از مسئولین استان فارس وارد لارستان شد.
به گزارش تنویر، صبح امروز آیت الله نوری همدانی با استقبال جمعی از مسئولین استان فارس وارد لارستان شد.

نماینده ولی فقیه در فارس، امام جمعه لارستان، فرمانده سپاه فجر فارس، مفتی اهل سنت منطقه جنوب فارس، استاندار فارس و مسئولان لار، لامرد، خنج، گراش، اوز و مهر در مراسم استقبال حضور داشتند.

بعد از مراسم استقبال حضرت آیت الله نوری همدانی بر سر مزار حضرت سید عبدالعلی آیت اللهی  و سید مجتبی موسوی لاری حضور یافت.

در ادامه این عالم ولائی با حضور بر سر تربت پاک شهدای لارستان ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا احترام گذاشت.

همچنین در این برنامه آیت الله ایمانی ضمن برشمردن فضائل ماه ذی الحجه، خداوند را سپاس گفت که در ایام دهه ولایت و امامت جنوب استان فارس به قدم مبارک این مرجع تقلید مزین شده است .

وی با برشمردن سوابق مبارزاتی لارستان بیان داشت: اولین تجربه حکومت اسلامی در این مکان رقم خورده است و لارستان بزرگ منطقه ای است که علمای بزرگی در آن حضور داشته اند.

پس از خیر مقدم آیت الله ایمانی، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با برشمردن نعمت امنیت در کشور ایران به مدد جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا گفت: دیدار با مردم ولایتمدار و مجاهد لار که در سابقه ی درخشان و در انقلاب هم سابقه ی بسیار درخشان را داشته اند این دیدار را مبارک دانست.

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی گفت: بنا به دعوت آیت الله ایمانی، استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر، ائمه جمعه و مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش به این شهرستان ها آمدم که امیدوارم با مردم خوب و ولایت مدار این شهرستان ها دیدار داشته باشم.

آیت الله نوری در سفر خود به جنوب فارس در شهرستان های لار، خنج، گراش حضور بهم می رساند.



نام:
ایمیل:
* نظر: