آخرین اخبار
کد خبر: ۴۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن در جبهه لبنان و غزه مشاهده کرد که رزمنده مسلمانِ معتقد به ولایت چه صلابتی دارد و نمی شود با او جنگید و شکست می خورد، این را تجربه کرد و لذا امروز دشمن جرأت حمله نظامی ندارد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه جهرم، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی بازدید خود از حلقه های صالحین مسجد امام حسین (ع) خطاب به بسیجیان این مسجد، اظهار داشت: حقیقت این است که بنده امروز ذوق زده شدم، این علاقه و عشق و ایثار و فداکاری که امروز در مجموعه عزیزان خودم در اینجا دیدم یادآور شهید بروجردی ها، شهید همت ها ، شهید متوسلیان و شهدای بزرگ با اراده و مصمم ما بود. امروز بنده در این شهر شما، در پایگاه شما، شهید همت را دیدم همین برادرمان حاج مسعود گواهیان و دوستان دیگرمان در جنگ فرهنگی همان شهید همت ها هستند.

 

وی در ادامه افزود: دیروز جنگ نظامی بود، دشمن با سلاح و ساز و برگ حمله می کرد امروز دشمن می ترسد بخاطر عظمتی که شهدای ما و صلابتی که رزمندگان ما از خودشان بجا گذاشتند, درس هایی دادند که بعد هم تکرار شد و برای دشمن ثابت شد که اینها تکرار شدنی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن در جبهه لبنان و غزه مشاهده کرد که رزمنده مسلمانِ معتقد به ولایت چه صلابتی دارد و نمی شود با او جنگید و شکست می خورد، این را تجربه کرد و لذا امروز دشمن جرأت حمله نظامی ندارد.
 
نقدی با بیان اینکه عامل اصلی اقتدار، ایمان و وحدت است گفت: دشمن تمام همتش را گذاشته روی اینکه عامل اصلی این اقتدار را از ما بگیرد، امام راحل بزرگواران فرمودند: اگر شما ایمان و وحدت را نگه دارید هیچ قدرتی نمی تواند بر شما غلبه کند، فقط باید بیایند سراغ ایمان و وحدت و باید این دو را خراب کنند.
 
سردار نقدی خطاب به بسیجیان مسجد امام حسین، اظهار داشت: جنگ، جنگ فرهنگی است امروز هم این لشکر سپاه محمد رسول الله است، این همان لشکر فجر و همان تیپ المهدی(عج) است، منتهی در جبهه ای که واقعیت دارد.
 
وی تأکید کرد: پایداری در مکتب و ایمان و حفظ وحدت، شما را برای هر پیشامدی آماده می کند، هر لحظه ای رهبری فرمان حرکت به سمت جبهه های دشمن بدهد هیچکدام از شما درنگ نخواهد کرد، این عمق اعتقاد و باور دینی که پیدا می کنید توجهی که به خدا پیدا می کنید از شما انسان های شکست ناپذیر می سازد.
 
نقدی با بیان اینکه با شهدا عهد می بندیم راه نیمه تمام آنها را به سرانجام برسانیم گفت: همه برای روزی که فرمان آزاد سازی بیت المقدس صادر بشود آماده شویم تا جنگ آور و سلحشور وارد میدان شویم و پشت اماممان در مسجد الاقصی نماز بخوانیم ما منتظر آن فرمان هستیم، لحظه لحظه ی حلقه هایتان با این انتظار سپری کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


نام:
ایمیل:
* نظر: