آخرین اخبار
کد خبر: ۴۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
آیت الله ایمانی:
آیت الله ایمانی گفت: در موضوع افزایش جمعیت صدا سیما باید میزگرد هایی علمی با حضور کارشناسان و صاحب نظران تشکیل دهد.
به گزارش تنویر، آیت الله ایمانی در سومین جلسه مجمع عالی بسیج فارس که با موضوع «راهکارهای افزایش جمعیت» در سالن امام علی(ع) سپاه فجر برگزار شده بود اظهار داشت: طرح محدودیت نسل و تهدید نسل، قبل از پیروزی انقلاب شکل گرفت و تبلیغاتی فراوانی شد که با شکست روبرو شد و بعد از پیروزی انقلاب نیز شاهد شکست این طرح بودیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب کارشناسان جامعه برای علما، مراجع و رهبری موضوع را این چنین ساختند که جامعه میبایستی برای نسل برنامه داشته باشد و محدودیت آن را دنبال کند و به آن رنگ و لعاب دینی دادند. این حرکت حرکت دیگری شد که تا امروز شاهد پایین آمدن نرخ زاد و ولد هستیم.

نماینده ی ولی فقیه در فارس با بیان اینکه با فرهنگ دینی آرام آرام مشکل تهدید نسل حل خواهد شد گفت: کمتر میبینیم که کارشناسان و نخبگان وارد این عرصه شوند و کار علمی و اصولی به جامعه ارائه دهند. رهبری می فرمایند «نخبگان باید اغنا شوند تا اغنا نشوند کاری انجام نمی شود» و بخش مهمی از آن به فضای مجازی، مطبوعات و صدا سیما بر میگردد.

آیت الله ایمانی گفت: صدا سیما باید میزگرد هایی علمی با حضور کارشناسان و صاحب نظران به عنوان یک برنامه دائمی تشکیل دهد و به دنبال آن فضای مجازی و مطبوعات باید وارد این عرصه شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: