آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس گفت: باید اقشار مختلف جامعه را متناسب با شهدا تربیت کنیم چراکه اقتدای جامعه به شهدا، ما را در برابر اقدامات دشمن در ابعاد مختلف واکسینه می‌کند.
به گزارش تنویر، معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس گفت: با فرهنگ جهاد و شهادت می‌ توان مقابل هجمه عظیم دشمن ایستاد.

اسفندیار رضایی در مراسم یادواره شهدای دانشجوی زرقان گفت: در جنگ نابرابر فرهنگی امروز با الهام از دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت می‌توانیم مقابل هجمه عظیم دشمن بایستیم و سربلند از این عرصه بیرون بیاییم.

وی افزود: باید اقشار مختلف جامعه را متناسب با شهدا تربیت کنیم چراکه اقتدای جامعه به شهدا، ما را در برابر اقدامات دشمن در ابعاد مختلف واکسینه می‌کند.

در حاشیه این مراسم غلامرضا زارعی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های زرقان اظهار داشت: همزمان با یادواره شهدای دانشجوی زرقان نمایشگاهی با موضوعات و محتویات کربلا،عاشورا و عبرت گیری از این حادثه، دفاع مقدس و سربلندی ملت ایران و شکست دشمن، نا امیدی دشمن و ایجاد جنگ امروز و وظیفه ما در این عرصه، جبهه مقاومت و پیشرفت ایران و امت اسلام تا ظهور حضرت صاحب(عج) در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه‌ها برنامه‌هایی اجرا شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرقان اضافه کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم بوده و راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس سرلوحه کار مسوولان و مردم است هیچ گزند و آسیبی از جانب دشمنان ایران و اسلام به کشورمان نخواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: