آخرین اخبار
کد خبر: ۴۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
وای بر کسانی که بر علیه انقلاب و نظام که مزین به خون مطهر شهدای زیادیست، اقدامی نابجا و حرفی ناسنجیده بزنند که موجی خوشحالی دشمن و ناراحتی دوستان شود.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سپیدان پدر سردار رشید اسلام شهید اعتمادی با حضور در جمع فرماندهان و پیشکسوتان سپاه و بسیج سپیدان ، با بیان خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی گفت : کتابهای زیادی در باب شهدا و جنگ تحمیلی نوشته و منتشر شده که توصیه میکنم این کتابها را بخوانید چرا که با خواندن بسیاری از وصایای شهدا ، قلب انسان به لرزه در می آید .
پدر شهید اعتمادی خطاب به برخی مسئولین و مردم گفت : وای بر کسانی که بر علیه انقلاب و نظام که مزین به خون مطهر شهدای زیادیست ، اقدامی نابجا و حرفی ناسنجیده بزنند که موجی خوشحالی دشمن و ناراحتی دوستان شود .

وای بر کسانی که بر علیه انقلاب اقدامی نا بجا نمایندسرهنگ دوم پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان نیز با اشاره به ایستادگی ملت و نظام جمهوری اسلامی در برابر غرب و شرق اظهار داشت : رمز موفقیت ما به حقی است که برای حفظ آن باید در برابر هر زوری ایستادگی کنیم ، چون برای به دست آوردن و حفظ این حق بیش از سی سال است خونهای زیادی ریخته شده و وصیت شهدا هم حفظ اسلام و ولایت و آزادگی بوده است .
سرهنگ مرتضی خسروانی ایستادگی و توکل به خدا را تنها ترین عامل پیروزی در برابر ابرقدرتها دانست و افزود : فرماندهان و پیشکسوتان سپاه و بسیج دارای دریایی از تجربیات و اندوخته هایی هستند که جوانان ما برای ایستادگی و حفظ نظام باید به این دریای خروشان متصل شوند .
فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان کسب تجربه را یکی از مهمترین دلایل موفقیت فرماندهان سپاه و بسیج دانست و گفت : پیشکسوتان بسیج و سپاه با حضور در مراکز سپاه و بسیج به ویژه حلقه های شجره طیبه صالحین علاوه بر ایجاد دلگرمی در بین جوانان ، باید تجربیات و اندوخته های زمان جنگ و بعد از آن را به آنها منتقل نمایند .

در ادامه تعدادی از فرماندهان قدیم سپاه سپیدان ، رزمندگان 8 سال دفاع مقدی و یکی از فرماندهان جوان بسیج به بیان سخن و ذکر خاطراتی از جنگ تحمیلی و سپاه و بسیج نمودند .
این مراسم با اهداء لوح یادبود به پیشکسوتان و فرماندهان بسیج و سپاه به پایان رسید .

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: