آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
مسئول دفتربسیج دانشجویی کازرون در واکنش به یادداشت سایت خبرآنلاین گفت: اگر سپاه پاسدار انقلاب است پس باید در همه عرصه ها حضور داشته باشد.
به گزارش تنویر، محمدهادی صحرابان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون در جمع اعضای شورای تبیین مواضع دانشگاه های کازرون با اشاره به یادداشت توهین آمیز سایت خبر آنلاین به سپاه و بسیج گفت:اگر قانون اساسی را قبول دارید مطابق اصل يكصد و پنجاهم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، وظيفه و رسالت اصلي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، حفظ و نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن مي‌باشد و اگر قبول دارید جمهوری اسلامی در همه عرصه های علمی،اقتصادی،فرهنگی،امنیتی وسیاسی ظهور و بروز دارد و دشمنان قسم خورد این کشور و این نظام در همه این عرصه ها به جنگ با این نظام آمده اند و دائما ما را تهدید می کنند پس سپاه و بسیج نیز باید در این زمینه ها حافظ و پاسدار این دستاوردها باشد و اگر بخواهد حافظ و پاسدار خوبی باشد باید در این زمینه ها نیز ورود پیدا کند و تجهیزات و امکانات و عرصه در اختیارش قرار دهیم.

وی افزود: اگر نمی خواهید ابوذرها و سلمان ها در عرصه حضور داشته باشند  پس کار را به طلحه و زیبرها و فرزندانشان می خواهید بدهید تا در مملکت ما جولان یابند و آنوقت است که مانند صدر اسلام باید تبرها بیاورند تا شمش های طلای بتاراج رفته را قسمت کنند.

صحرابان با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در همه عرصه ها توانمندی خود را به اثبات رسانده گفت: چرا وقتی که باید جان را در طبق اخلاص گذاشت و برای امنیت و آسایش کشور فدا کرد سپاه و بسیج است که باید حاضر شود ، اما در عرصه های دیگر ورود سپاه و بسیج برای برخی عرصه تنگ می شود.

مسئول بسیج داتنشجویی  در این زمینه افزود: آقایانی که در دولتشان مدعی هستند فلج اطفال را ریشه کن کردند،جز این بود که بسیج به میدان آمد. در زلزله بم  چه نیروی عظیمی بجز بسیج بود که به کمک مردم شتافت.در انرژی هسته ای چه کسانی بجز شهدای هسته ای و دانشمندان هسته ای بودند که زمینه را برای هیئت مذاکره کننده آماده کند تا بتواند با اقتدار مطالبه گری و دفاع کند. در صنعت نفتی کشور و سد سازی اگر سپاه نبود این همه پیشرفتها حاصل می شد.

صحرابان در پایان افزود: تخریب سپاه و بسیج نشان می دهد که این نهادها پاسدار و حافظ خوبی برای منابع و دستاوردهای کشور بوده اند و هستند که توسط عده ای معلوم الحال تخریب شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: