آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
جانشین سپاه قدس؛
جاشنین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز به لطف خدا موشک‌های مقاومت در سرزمین رژیم اشغالگر قدس همدیگر را قطع می‌کنند و ما در زمان و مکان خود جواب گستاخی‌ها و اوباش‌گری‌های آنان را می‌دهیم.
به گزارش تنویر به نقل از سایت محلی بوتیا، سردار اسماعیل قاآنی جانشین سپاه قدس در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهیدمدافع حرم  سردار الله دادی که با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار داشت: همه ما از شخصیتی که این مسیر پر افتخار را به سرانجام رساند دفاع می کنیم ،حق شما مردم کرمان و سیرجان این است که این چنین  شهدای تابناکی را به محضر ولایت تقدیم کنید.

وی افزود: شما بچه شیعه اید ،شما پیرو مکتبی هستید که تمام مردمش پر افتخار شهید شدند و سالار شهیدان جلو دار این مکتب است ،امروز در یک حرکت پر افتخار و دفاع شرافت مندانه  شهدی والا مقام را مانند سردار الله دادی تقدیم اسلام کردید.

قاآنی تصریح کرد: همه انسان ها وقتی به دنیا می آیند یک تولد دارند و بعد از یک دوره زمانی مرگ آنها فرا می رسد ،شهداء آنانی هستند که مرگ را به تولدی دیگر تبدیل می کنند ،همه یک روزی از دنیا می روند ولی شهداء با مرگ تولد دیگری پیدا می کنند.

جانشین سپاه قدس خاطر نشان کرد: شهید عالی مقام ما ،شهید جبهه های دفاع مقدس و مقاومت سردار بزرگوار الله دادی مفتخر است که مرگش را به تولدی دیگر تبدیل کرد،او از ۱۵،۱۶ سالگی، در این ۵۲ سال عمر مبارکش در میدان دفاع مقدس بوده و از پایین ترین مسئولیت ها شروع کرده و با والاترین مقام به شهادت رسید.

وی بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی جنگ برای خیلی ها تمام شد اما انسان های ارزشمندی چون سردار الله دادی هیچ وقت جنگ را تمام شده ندانستند ودر ناامنی های جنوب شرق کشور شب و روزشان را گذاشتند،در این چند سال آخر نیز توفیق نصیبشان شدکه میدان نبردش را از میدان محدود کشور جلوتر ببرد و در عرصه بین المللی برای دفاع از مسلمانان لبنان و سوریه قدم بردارد.

قاآنی عنوان کرد:اگر امثال سردار الله دادی نبودند تردید نکنید در این نقطه جغرافیایی که من  و شما حضور داریم  با توجه به ناامنی هایی که توسط آمریکا و هم پیمانانش ایجاد شده است الان وضع امنیتی ما این نبود و ما هم وضعیت عراق و سوریه را داشتیم.

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه شهداء راه و رسم با عزت زندگی کردن و دفاع شرافت مندانه را به ما یاد دادند تصریح کرد: بی خود نیست که صهیونیست بر روی این افراد برجسته تمرکز دارند و قصد ترور آن ها را دارند ، چرا که از آن ها می ترسند .

وی افزود: ما در این مراسم با عظمت استقبال از پیکر پاک شهید سردار الله دادی برای دشمن پیام هایی داریم  که اگر ما را می شناسید که قطعا می شناسید و می دانید که ما فرزندان ولایت ، بچه های مکتب شهادت و ادامه رو راه سالار شهیدان هستیم اجازه نخواهیم داد که با به شهادت رساندن فرزند بزرگوار این مرز و بوم خواب راحتی به چشمتان بیاید و آسایش را ازشما سلب خواهیم کرد.

قاآنی تاکید کرد: شما هر جنایتی که می کنید ، هر چه قدر هم که برای مقابله با ما تلاش کنید ، جز بالا رفتن عزت و افتخار ما اتفاقی نمی افتد  و کاری نمی توانید از پیش ببرید ،شما مرد میدان نیستید ،انسان های پست و خفت باری هستید که با ترور و وحشت کار خود را پیش می برید ،شما خوب فهمیدید که اگر به میدان بیایید چه بلایی به سرتان خواهد آمد.

جانشین سپاه قدس با اشاره به جنایت های اسرائیل در دنیا  خاطر نشان کرد: زمانی که بچه های قهرمان حزب الله به همراهی دلاور مردان میدان دفاع مقدس به میدان می آیند بارها و بارها شاهد نتیجه آن بوده اید ، نمونه اش همین جنگ ماه رمضان که در لبنان به راه انداختید ،ما هیچ جنگی در دنیا نداریم که بیش از یک چهارم کشته شدگان آن کودک باشند اما اسرائیل جنایتکار این کار را کرد.

وی ابراز داشت: خیلی عجیب است تروریست ترین آدم های دنیا به پیامبر رافت و مهربانی توهین می کنند ،شما بی هویت ترین مجموعه کاری دنیا هستید ،به شما حتی یک ملت هم نمی توان گفت.

قاآنی یکی دیگر ازشاخصه های اسرائیل را جنایت و ترور عنوان کرد و تصریح کرد : فرزندان دلیر این مرزو بوم خوب می دانند که چگونه باید با شما برخورد کنند ، نا امن ترین نقطه جغرافیایی دنیا نقطه اشغالی شماست که آن را اسرائیل می خوانید ،شما نمی خواهد برادران ما را شهید کنید ،ما سال هاست که در این میدان هستیم و با افتخار هم حضور داریم.

جانشین سپاه قدس تاکید کرد: شما با این ترور ها جز پرآوازه کردن نام بچه های حزب الله و سپاه ایران کاری از پیش نمی برید، وقتی این خبر در دنیا منتشر شود ضررش برای شماست اما شما احمق هستید و این را نمی فهمید.

وی عنوان کرد: ترور شما حتما جواب خواهد داشت ،بچه های سپاه و قهرمان حزب الله خواب راحت را از شما خواهند گرفت و قدم به قدم آسایش را از شما سلب خواهند کرد .شما می خواهید با بچه های سپاه و حزب الله در افتید؟

قاآنی گفت: آمریکا به عنوان ابر قدرت اول دنیا بعد ازتحمیل دو جنگ در منطقه خاور میانه  که هدف اصلی آن ها جمهوری اسلامی ایران بود  هنگام خروج از عراق به ایران تعهد داد که دیگر به آنجا باز نمی گردد ،آمریکا خوب فهمید که باید به چه کسی تعهد بدهد ،این را بچه های حزب الله در مغز آن ها گنجاندند .

جانشین سپاه قدس در پایان تصریح کرد: اسرائیل که ضعیف تر از این حرف هاست ،ما هم چنان که در دوران دفاع مقدس با تمام توان در میدان مبارزه بودیم باز هم به راه خود ادامه می دهیم و تا نابودی کامل اسرائیل پیش خواهیم رفت ،این راه را شهدای والا مقام برای ما باز کردند ،پس منتظر برخورد جدی و قاطعانه فرزندان حزب الله و سپاه باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: