آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز:
قنبری گفت: چگونه است که کارخانه های خصوصی و دولتی مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن در اصفهان از تیم های این شهر بصورت میلیاردی پشتیبانی می کنند ولی کارخانه های ما برای این نوع پشتیبانی ها دچار محدودیت می شوند.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس، مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به تغییرات اساسی که در ابتدای فصل اول در کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم فجر صورت گرفت، آخر نیم فصل اول به خواسته هایمان رسیدیم و روند صعودی خود را شروع کردیم.

سرهنگ قنبری در مورد عدم حمایت تیم توسط مسئولین استانی نیز چنین گفت: آن چیزی که خیلی برای ما مهم است کمک ها و حمایت های معنوی در سطح استان است. در واقع با توجه به اینکه به کمک های مالی نیز نیاز داریم ولی اولویت اول کمک های معنوی است.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولین استان فارس و عدم حمایت آنها از تیم فجر اظهار داشت: قبل از اینکه مسئولیت تیم فجر را بر عهده بگیرم، خیلی از مدیران در سطح استان فارس هر روز با من در تماس بودند ولی به محض اینکه مدیر عامل باشگاه شدم، دیگر حتی احوالمان را هم نپرسیدند و پشتم را خالی کردند، به جز یکی از نمایندگان جوان که متعلق به شمال استان است.

وی اضافه کرد: به تمام مسئولین عرض می کنم گه اگر موفقیتی حاصل شود، این موفقیت برای کل استان خواهد بود. مسئولین لااقل می توانند به صورت معنوی از تیم حمایت کنند که متاسفانه از این نوع کمک ها هم دریغ می کنند.

سرهنگ قنبری در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت خود نیز اظهار داشت: بنده علاوه بر اینکه مسئولیت مدیر عاملی باشگاه فجر را بر عهده دارم، جانشین لشگر 19 فجر نیز هستم و یک هفته را در شرق کشور به ماموریت می روم و یک هفته نیز در خدمت باشگاه هستم. همان طور که همه هم می دانند در ابتدای فصل خواهان پذیرش مسئولیت مدیر عاملی فجر نبودم و فقط بخاطر وظیفه ای که در قبال سپاه فجر داشته ام و بنا به دستور سردار فرماندهی محترم سپاه فجر استان فارس این مسئولیت را پذیرفته ام.


اگر تدبیر فرماندهی سپاه فارس نبود، تیم فجر منحل می شد

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در رابطه با خرید های نیم فصل باشگاه نیز گفت: در تعطیلات نیم فصل تمامی بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کرده ایم که اسامی بازیکنان جدید تیم فجر بدین شرح می باشد: حمید جوکار (گسترش فولاد تبریز)، آرمان رمضانی (مهاجم ملوان انزلی)، علی فتحیان (فولاد خوزستان و بازیکن سابق جوانان فجر)، سامان فرجام(دروازه بان)، علیرضا بیات (آقای گل لیگ2).

 قنبری در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: جا دارد که تشکر ویژه ای داشته باشم از سردار غیب پرور و سردار گزنی که اگر تدبیر و مدیریت ایشان نبود، باشگاه فجر سپاسی بطور کامل منحل می شد. تا بدین جا حتی یک ریال هم از سوی مسئولین استانی به فجر کمک نشده است و تیم فقط با تدبیر فرماندهی سپاه فجر اداره می شود.

وی همچنین در انتقاد از سیاست های متفاوت در قبال تیم های اصفهانی و شیرازی اظهار داشت: چگونه است که کارخانه های خصوصی و دولتی مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن در اصفهان از تیم های این شهر بصورت میلیاردی پشتیبانی می کنند ولی کارخانه های ما برای این نوع پشتیبانی ها دچار محدودیت می شوند. مگر از لحاظ قانونی چه فرقی بین شیراز و اصفهان وجود دارد؟

مدیر عامل باشگاه فجر گفت: امیدواریم که تماشاگران شیرازی برای احیای تیم فجر سپاسی حضور موثر در ورزشگاه ها داشته باشند و تیم را حمایت کنند. همه باید دست در دست هم دهیم تا به امید خدا تیم فجر سپاسی به لیگ برتر برگردد. 

اگر تدبیر فرماندهی سپاه فارس نبود، تیم فجر منحل می شد

اگر تدبیر فرماندهی سپاه فارس نبود، تیم فجر منحل می شد

اگر تدبیر فرماندهی سپاه فارس نبود، تیم فجر منحل می شد


نام:
ایمیل:
* نظر: