آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
فرمانده سپاه فساگفت:در طول تاریخ هر گاه دشمنان اسلام خواسته اند "ندای حق اسلام” را خاموش و یااسلام ناب را زمین گیر کنند از راه دین و فریب وارد شده و بر اسلام ضربه وارد نموده اند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فسا، نشست بصیرتی پایگاه مقاومت میثاق روستای دستجه با حضور خواهران بسیجی این پایگاه برگزار شد.

فرمانده سپاه فسا در این نشست در خصوص تفرقه انگیزی دینی دشمنان اظهار داشت: در طول تاریخ هر گاه دشمنان اسلام خواسته اند "ندای حق اسلام” را خاموش و یااسلام ناب را زمین گیر کنند از راه دین و فریب وارد شده و بر اسلام ضربه وارد نموده اند.

 سرهنگ رحمانی به نقش ولی فقیه در پیروزی و استمرار نظام جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:اطاعت و یاری رهبری از مهم ترین ویژگی مومنان است که امت انقلاب بر آن پایبند بوده است.  خدای متعال در عصری که تفکرات موحدانه به شدت به کنج عزلت رفته بودبر جامعه ما منت نهاد و فقیهی با فراست، دوراندیش، آگاه به تاریخ و آشنا به مبانی اسلامی را به ما عنایت فرمودکه با دوراندیشی خویش حوادث پیش روی جهان اسلام را مدیریت کردد و در عمل نیز توانست جمهوری اسلامی را تأسیس کند.

سرهنگ رجمانی در ادامه به نقش وحدت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی ما وحدت حول محور ولی فقیه زمان است چرا که مردم ایران در طول سی و شش سال پس از انقلاب با بصیرت حول محور ولایت امرجلوه‌های بی بدیلی از وحدت را ترسیم کردند و با همین وحدت هوشمندانه توانستند بسیاری از توطئه‌ها وکینه توزی‌های دشمنان  را ناکام بگذارند/.

نام:
ایمیل:
* نظر: