آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
امسال، سال چهارمي است که سپاه تنها در استان فارس، غدير را به صورت مردمي جشن مي گيرند که امسال برنامه ريزي با جوائز ويژه به عنوان عيدانه غدير و تحت عنوان « بيعت سبز ولايت» خواهد بود که سعي بر اين است که اين امر در شيراز نهادينه شود .

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت : امسال، سال چهارمي است که سپاه فجر استان فارس ، غدير را به صورت مردمي جشن مي گيرند که امسال برنامه ريزي با جوائز ويژه به عنوان عيدانه غدير و تحت عنوان « بيعت سبز ولايت» که در روز عيد سعيد غدير در حرم احمد ابن موسي شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اينکه حدود ?? هزار برنامه در استان فارس در اين هفته اجرا مي شود، گفت: موضوعيت برنامه هاي اين هفته بر محوريت سومين حرم اهل بيت (ع) و برگزاري اجلاسيه سرداران و ?? هزار و ??? شهيد استان فارس است .

سردار سرتيپ غلامحسين غيب پرور با بيان اينکه هفته بسيج امسال مقارن با عيد ولايت غدير خم است، عنوان کرد: حال و هواي هفته بسيج در استان فارس به شدت تحت تاثير عيد ولايت و امامت است.

وي چکيده مهمترين برنامه اقشار را برشمرد  و گفت: برگزاري مسابقه انيميشن با محوريت سازمان صدا و سيما، جشنواره بزرگ وبلاگ نويسان و مسابقه وبلاگ نويسي، جشنواره ورزشي، برگزاري اردوهايي با محوريت تيراندازي  و صعود به قلل مختلف استان، از جمله اين برنامه ها است.

سردار غيب پرور گفت: اردوي رزمي، فرهنگي غدير با حضور ?? هزار و ??? نفري بسيجيان استان نيز از برنامه هاي اين هفته خواهد بود.


فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: برنامه روز عيد غدير يک صف ?? هزار نفري، خواهد بود که توامان با راهپيمايي از مسيرهاي مختلف به سمت شاهچراغ(ع) خواهيم بود که قرار است خطبه غديريه و انعقاد عقد اخوت توسط يکي از علماي سادات برگزار شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: