آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
دانشجویان خواهر دانشگاه های علمی کاربردی شهر شیراز از سوی بسیج دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش تنویر، 220 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های علمی کاربردی شهر شیراز درقالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محمدعلی توکلیان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های علمی کاربردی شهر شیراز در حاشیه این اعزام اظهار داشت: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروند کنار، طلائیه، فکه، خرمشهر و یادمان های اهواز بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانشگاهی با شعار از دانشگاه تا دانشگاه برگزار می شود افزود: امسال مانند سال های قبل کاروان های راهیان نور با استقبال زیادی مواجه شده است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های علمی کاربردی شهر شیراز به  تاثیر اردوی راهیان نور در نشر ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان اشاره کرد و گفت: راهیان نور، یک حرکت فرهنگی مستمر است که زمینه را برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا فراهم می‌کند.

توکلیان با بیان اینکه دانشجویان با بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور با سختی ها و مشکلات رزمندگان و نوع شهادت و شکنجه شهدا توسط دشمنان آشنا می‌شوند اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام از دستاوردهای ارزنده سفر به مناطق عملیاتی است.

وی یکی از راه‌های تربیت نیروهای همتراز اهداف انقلاب اسلامی، حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: باید واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را برای دانشجویان بیان کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: