آخرین اخبار
کد خبر: ۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر:
سرهنگ کوشکی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهاد اقتصادی سپاه فارس گفت:‌ سال گذشته با ۴۲ میلیارد تومان موفق به ایجاد هشت هزار فرصت شغلی در استان فارس شدیم.
به گزارش تنویر، سعید کوشکی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس، در دیدار فرمانده سپاه فجر این استان با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به نامگذاری سال گفت: اکنون مسیر حرکت مشخص شده است.

وی با بیان اینکه سپاه هم مسئله محور یعنی شناخت مسائل و هم حرف محور است، به قرارگاه‌های فعال در نهاد اشاره کرد و افزود:‌  یکی از قرارگاه‌های سپاه فجر فارس، قرارگاه جهاد فرهنگی است که جلسات آن به‌صورت هفتگی تشکیل شده و در آن به موضوعات فرهنگی رسیدگی می‌شود که 11 شورا زیر مجموعه این قرارگاه قرار دارد.

کوشکی، قرارگاه جهاد اقتصادی را از دیگر قرارگاه‌های سپاه فجر فارس عنوان کرد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه‌ در حوزه‌هایی چون اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی است که سال گذشته با 42 میلیارد تومان، موفق به ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در استان فارس شدیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، قرارگاه‌‌های امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت‌افزایی را از دیگر قرارگاه‌های این سپاه برشمرد و افزود:‌ مطلبی که امسال مقام معظم رهبری مجدداً بر روی آن تأکید کردند، ایجاد روحیه امید، مقاومت و نشاط در جامعه است.

وی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم تا محبت دشمن در دل مردم شکل بگیرد و مردم احساس کنند که آنان دوست ما هستند لذا صدا و سیما راحتر‌تر می‌تواند مروج این مسئله باشد.

کوشکی با یادآوری اینکه تمام قرارگاه‌های ما دبیر دارند، گفت: خود این قرارگاه می‌توانند ارتباط محکم و پایه‌ای با صدا و سیما داشته باشند و ما نیز آماده‌ایم تا در حد توان با ظرفیت‌های موجود خود در هر جایی که لازم باشد ورود پیدا کنیم.

به گزارش ایکنا، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، یکی از این موارد را ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد و گفت: برای این مسئله تمام پشتیبانی‌های عمومی و ارائه آمار و جزئیات را می‌توانیم مهیا کنیم و انعکاس آن نیز توسط صدا و سیما صورت گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: