آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
بسيج در جنگ هشت ساله و در تمام عرصه‌هاي فرهنگي، ورزشي، ميدان‌هاي رقابت در انقلاب اسلامي پيشرو و پيشتاز بوده است.

حجت‌الاسلام عليرضا علي‌پور بعد از ظهر امروز در اردوي رزمي فرهنگي بسيجيان فيروزآباد در جمع بيسجيان اين شهرستان اظهار داشت: از زماني كه بسيج جايگاه خود را به عنوان ارزش در جامعه پيدا كرده توانسته است شيفتگان بسياري را در اين سرزمين و حتي خارج از مرز جمع كند.
وي بسيج را مانند خون در بدن انقلاب دانست و سوخت موتور انقلاب براي به حركت درآوردن آن خواند و افزود: هدف از تشكيل اين شجره طيبه توسط امام (ره) حفظ انقلاب و دستاوردهاي آن بود.
نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه فيروزآباد ادامه داد: بسيج در جنگ هشت ساله و در تمام عرصه‌هاي فرهنگي، ورزشي، ميدان‌هاي رقابت در انقلاب اسلامي پيشرو و پيشتاز بوده است.
علي‌پور با اشاره به اينكه وظيفه بسيج به دفاع در برابر تهاجم نظامي ختم نمي‌شود اضافه كرد: حفظ ارزش‌هاي انقلاب در هر تهاجمي اعم از نظامي، فرهنگي، امنيتي و ورزشي از مأموريت‌هاي بسيج است و ما بايد بدانيم هر چه از عمر انقلاب مي‌گذرد كشور و جامعه بيشتر به تفكر بسيجي نيازمند است.
وي هفته و سالروز تأسيس بسيج را روز احيا و گرامي‌داشت امام خميني (ره) و تجديد ميثاق با مقام عظماي ولايت دانست و بيان داشت: تجمع شما بسيجيان اعلام وفاداري به رهبري و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است و دشمنان نظام بدانند بسيج از چشمه زلال ولايت سيراب و هر چه از عمر انقلاب مي‌گذرد ثمرات اين شجره طيبه بيشتر مي‌شود.
نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه فيروزآباد خاطرنشان كرد: بدخواهان بدانند بسيج دفاع از ولايت و قدرت ملي نظام اسلامي را وظيفه خود مي‌داند و در اين راه يك قدم عقب‌ نمي‌نشيند. انتهاي خبر / ق

نام:
ایمیل:
* نظر: