آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: سنگر ما كالاي داخلي و در محاصره كالاهاي خارجي هستيم كه بايد خود را از اين محاصره نجات داده و در فرهنگ سازي در پرهيز از خريد كالاي خارجي و حمايت از توليد داخلي بايد جهادگونه عمل كرد.

سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در جمع زائران و خادمان راهيان سرزمين نور در زيارتگاه شرهاني گفت: ملتي كه تنهاترين كشور بوده و قدرت هاي شرق و غرب قصد داشتند با تجهيزات دفاعي، اقتصادي، سياسي و ... اين ملت را به زانو درآورند، ايستادگي كرده و در نهايت پيروز اين ميدان نابرابر بوده است.
وي دفاع مقدس را نمونه اي بي بديل خوانده و بيان كرد: دوران باشكوه دفاع مقدس در تاريخ نمونه مشابهي نداشته و مطمئن باشيد ملت عزيز ما تا مادامي كه از گنجينه پايان ناپذير جنگ تحميلي عبرت بگيرند در هيچ عرصه اي شكست نخواهند خورد.
رييس سازمان بسيج مستضعفين حضور جوانان مومن را به عنوان خادمان زائران سرزمين نور از جمله دستاوردهاي شهيدان دانسته و افزود: ايثار جوانان بسيجي چه در دوران دفاع مقدس و چه در عصر حاضر الگوگيري از قيام خونين كربلا بوده و به همين دليل جوانان ما از فرصت هاي زندگي براي رشد و ارتقاي خويش بهره مي گيرند.
ايشان شهدا را حاصل تربيت صحيح اسلامي دانسته و گفت: به بن بست رسيدن استكبار و زوال و نابودي نظام سرمايه داري حاصل لب هاي ترك خورده و تشنه شهيدان است كه آرزويشان آزادي قدس شريف بود و انشاءالله اين آرزو با ايستادگي در راه ولي امر به دست جوانان امروز محقق خواهد شد.
سردار نقدي بيان كرد: اگر امروز آرزوي شهادت در دوران دفاع مقدس را داريم بدانيم اثبات اين ادعا و آرزو اطاعت از فرامين ولايت است و در عصر حاضر ولي امر، امر به حمايت از كالاي داخلي نمودند فلذا نبايد كالاي خارجي خريداري كرد.
وي با مقايسه سنگرهاي جهاد دفاعي و جهاد اقتصادي تصريح كرد: اينك خندق و سنگر ما كالاي داخلي بوده و هم اكنون در محاصره كالاهاي خارجي هستيم كه بايد خود را از اين محاصره نجات داده و در فرهنگ سازي در پرهيز از خريد كالاي خارجي و حمايت از توليد داخلي بايد جهادگونه عمل كرد.
يادآور مي شود سردار نقدي پس از اقامه نماز ظهر و عصر شرهاني را به مقصد فكه و زيارت مقتل شهيد آويني ترك كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: