آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز: مبناء سپاه بر اساس معنویت افزایی کارکنان و نیروهای خود است و از آنجا که بسیج نیز جزعی از بدنه سپاه است ، در نتیجه مسائل معنوی در بسیج باید در اولویت دستور کار قرار گیرد.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ناحیه حضرت رسول (ص)، حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در حاشیه ابلاغ برنامه های سال 1394 این ناحیه در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مبناء سپاه بر اساس معنویت افزایی کارکنان و نیروهای خود است و از آنجا که بسیج نیز جزعی از بدنه سپاه است ، در نتیجه مسائل معنوی در بسیج باید در اولویت دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور گفت: با برگزاری کلاس های معنویت افزایی همچون کلاس های قرآن ، عقیدتی و فرهنگی هم در قالب جلسات صالحین و هم کلاس های جانبی می توان معنویت را در بین بسیجیان افزایش داد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا..(ص) شیراز در پایان بیان داشت: بسیج تنها ایست بازرسی و گشت های بازرسی نیست، عمده ترین فعالیت و کار بسیج فعالیت های فرهنگی است و همان گونه که رهبری معظم در تمامی جلسات خود به کار و فعالیت های فرهنگی اشاره دارند پس لازم است که مطالبات رهبری در حوزه فرهنگی به طور کامل پیگیری شود و به ان عمل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: