آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس؛
حاجی زاده گفت: فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است. مردم و مسئولان باید پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری باشند تا بتوانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های زورگویان عالم مقاومت و ایستادگی کنیم.

به گزارش  تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس در آئین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب اظهار داشت: فرهنگ زیبای امام راحل باید در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین شود و در اعماق وجود و ذهن جوانان فراگیر شود.

فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است

وی با بیان اینکه فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است افزود: مردم و مسئولان باید پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری باشند تا بتوانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های زورگویان عالم مقاومت و ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: هر کس شعار ولایت می‌دهد باید در عمل پیرو این شعار باشد و در آزمایش‌ها و حوادث سیاسی باید در مسیر ولایت و در کنار ولی امر مسلمین حرکت کند و در حال حاضر حمایت‌های مردم در همه صحنه‌ها از ولایت مثال‌زدنی و جلوه‌گاهی از عاشوراست.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال حذف هویت ماست تصریح کرد: وظیفه ما این است که با بصیرت و آگاهی قدرشناس انقلاب و نظام و ولایت باشیم و در برابر توطئه‌های دشمن بی‌تفاوت نباشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلابی ماندن به مراتب سخت‌تر از انقلاب کردن است بیان کرد: در انقلاب تمام اقشار و گروه‌ها شرکت داشتند اما برخی افراد در ایستگاه‌های مختلف انقلاب را رهاکردند به همین دلیل کسانی که تا آخر پای انقلاب ایستادند بسیار مهم‌تر هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: