آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، فرمانده ارشد سپاه فجر فارس با حضور در شهرستان کازرون به بررسی و ارزیابی عملکرد سپاه این شهرستان پرداخت.
فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه حضور در شهرستان کازرون علاوه بر بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی و پروژه های عمرانی سپاه کازرون با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان این شهرستان نیز دیدار نمود. هدف اصلی از این سفر  بررسی و ارزیابی عملکرد سپاه این شهرستان بوده است.

یک رگ مردانگی در وجود آمریکایی ها نیست
؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس، سردار غلامحسین غیب پرور، در جمع پرشور هیئت عاشقان ولایت در کانون شهید عسکری کازرون حاضر شد. وی خطاب به تیم دیپلماسی متذکر شد، ضمن «رعایت خطوط قرمز نظام و حرکت در چارچوب تعیین‌شده توسط رهبر انقلاب، تحقق خواسته‌های مردم را از اولویت‌های خود قرار دهید» و سپس عنوان کرد: اول‌ از همه این که تحریم‌ها ظالمانه بوده و یکجا باید برداشته شوند دوم این که انرژی هسته‌ای را از دیگران گدایی نکردیم و با تلاش بچه‌های این مرز و بوم به‌ دست‌ آمده است و در این راه شهید داده‌ایم و باید این دست آورد حفظ شود، نکته بعد این که نظارت در حد استانداردهای بین‌المللی عیبی ندارد، منتهی آن‌ها بازدید از مراکز نظامی را مدنظر دارند و ما هم می‌گوییم: غلط می‌کنید و اگر روزی بازرسی بخواهد به یکی از حوزه‌های مقاومت بسیج ما وارد شود، بنده قطعاً دستور می‌دهم به‌عنوان جاسوس بازداشتش کنند و مسئله بعد هم این که هر توافقی باید برگشت‌پذیر باشد چون آمریکایی‌ها نامردند و یک رگ مردانگی در وجود آن‌ها نیست. شرح کامل این مراسم را اینجا بخوانید.

دیدار با خانواده شهدا؛ فرمانده سپاه فجر استان فارس در سفر به شهرستان کازرون علاوه بر حضور بر مرقد شهدای آرام‌گرفته در امامزاده سید محمد نوربخش و قرائت فاتحه، یاد و خاطر قهرمانان عرصه جهاد و شهادت را گرامی داشت و گفت: «برای بسیاری از شهدایی که در همین مکان دفن شده اند، خودم تلقین خواندم» پس از آن سردار غیب پرور  با تعدادی از خانواده شهدا و جانبازان دیدار نمود.

بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی؛ عرصه اقتصاد مقاومتی به فرموده مقام معظم رهبری، «عرصه جهاد» است و هرکس بتواند در راستای بهبود وضعیت اقتصادی نقش ایفا کند تا توطئه های اسکتبار جهانی و در راس آن آمریکای قلدر، علیه ملت بزرگ ایران را کم اثر و سپس به کل خنثی کند، حتما جهادگر است. شرح کامل این بازدید را اینجابخوانید.

بازدید از طرح های عمرانی؛ فرمانده سپاه فجر استان فارس در سفر به شهرستان کازرون، از برخی پروژه های در حال ساخت، توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بازدید نمود.

بازدید از گردان های بسیج؛ مسئول عملیات سپاه فجر استان فارس و هیئت همراه، در سفر به شهرستان کازرون از گردان‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهر و بخش‌های تابعه بازدید به عمل آورد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: