آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع مربیان صالحین زرین دشت:
سرتیپ‌‌پاسدار‌غلامحسین‌‌غیب‌‌پرور گفت: دعوای بین‌ما و آمریکا بر سر فلسفه وجودی ماست نه انرژی‌هسته‌ای، باید‌بیندیشیم که انقلاب‌اسلامی فلسفه‌اش چیست؟ توحید،بندگی،تعقل و زیر بار ظلم‌نرفتن.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه زرین دشت، سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور فرمانده سپاه فجر فارس در جمع مربیان صالحین شهرستان زرین دشت گفت: در مسئله هسته ای باید بدانیم کجا هستیم و هدفمان چیست، اگر خوب دقت کنیم آمریکایی ها تا به امروز چه کار می خواستند بکنند که نکرده اند، ترور شخصیت های برجسته نظام و دانشمندان، تحریم و یا جنگ؛ روزی که ما با آمریکا دوست و رفیق شویم حتما اتفاق نخواهد افتاد، اگر هم اتفاق بیفتد پاسخ آن روشن است و خارج از دو حالت نیست: یا ما از اسلام، پیغمبر خدا، حضرت مهدی(عج)، فرزندان زهرا(س) و شهدا دست برداشته ایم که این امکان پذير نیست، یا آن ها به اسلام روی آورده باشند. اگر خوب دقت کنیم می بینیم هیچ کدام از این حالت ها اتفاق نخواهد افتاد.

ندفه آمريکايي ها با دروغ است/اگر جرات جنگ دارند بياييند جلو تا بگوييم ايراني کيست

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: مسئله انرژی هسته ای مربوط به سال های دهه 50 می شود، قراردادی بین ایران و فرانسه منعقد گردید تا برای ایران نیروگاه بسازند ولی امروز آن ها می گویند که ایران به نیروگاه نیاز ندارد چطور بود که در آن زمان نیاز اصلی کشور نیروگاه بود ولی امروز نیست؟!

وی اضافه کرد: درخواست من از شما که در حلقه های صالحین فعالیت دارید به عنوان هادیان سیاسی این موضوع است که این نکته را هم بگویید، که دعوای بین ما و آمریکا بر سر فلسفه وجودی ماست نه انرژی هسته ای، باید بیندیشیم که انقلاب اسلامی فلسفه اش چیست؟ توحید، بندگی، تعقل و زیر بار ظلم نرفتن. خداوند وقتی آدم با شیطان دوستی کرد او را از بهشت اخراج کرد و با این کار خواست به او بفهماند که هرگز با مستکبر دوستی نکن و اگر دوست شدی باید منتظر مجازات هم باشی.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما در دیدگاه آمریکایی ها مشکل داریم حال چه مذاکره باشد و چه نباشد، به طوری که حضرت آقا فرمودند که با یک قید مذاکرات اشکال ندارد و آن نرمش قهرمانانه است، یعنی وقتی یک قهرمان به میدان می رود فردی ذلیل نیست و با اقتدار به میدان می رود، در مذاکرات هم باید عزت و اقتدار داشته باشیم، تاکنون هم با حمایت های انجام شده این عزت و اقتدار حفظ شده است.

سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور با اشاره به این موضوع که آمریکایی ها هیچ وقت به عهد های خود پای بند نبوده اند و هر کاری که ما انجام دادیم دبه جدیدی در آورده اند گفت: یک روز می گویند تعلیق، روز دیگر می گویند مشکل در قدرت موشکی شماست، آن ها آنقدر می کوشند و تلاش می کنند تا به هدف اصلی شان يعنی تبديل کردن علمای ما به گفته حضرت امام (ره) به آخوندهای درباری مثل عرب های آل سعود و ما نيز به انسان هايی خوش گذران و بی رگ برسند. مگر همين آمريکايی ها نبودند که در زمان گروگان گيری اعضای سفارت آمريکا در ايران گفتند آن ها را آزاد کنيد تا ما نيز پول های بلوکه شده شما را پس دهيم آيا انجام دادند؟ به راستی که نطفه آن ها را با دروغ بسته اند حال چرا بايد دوباره به آن ها اعتماد کنيم؟

فرمانده سپاه فجر فارس درباره مسئله بازرسی ها نیز گفت: می گويند بايد از مراکز هسته ای ايران بازرسی کنيم اما منظور از بازرسی چیست؟ زمان بازرسی ها مشخص نيست و خود تصميم می گيرند کی بيايند. مکان بازرسی ها مشخص نيست. سمت ورود به ايران و چگونگی ورودشان مشخص نيست، یعنی به طور کلی با اين وضعیت استقلال از کشور گرفته می شود.

ندفه آمريکايي ها با دروغ است/اگر جرات جنگ دارند بياييند جلو تا بگوييم ايراني کيست .

سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور درباره مسئله تحریم ها نیز گفت:  رهبری و حتی مردم می گويند و داد می زنند، تاکنون نزديک به سی و چند سال است کشور تحريم است چه شده است مگر؟ در همين شهرستان زرين دشت خوب بايد دقت کرد با اينکه نه آب آشاميدنی مناسبی دارند و نه آب و هوای خوب و از همه چيز محروم است، ولی می بينيم طرح های اقتصاد مقاومتی به چه خوبی اجرا شده است کارخانه توليد تراکتور و نيز توليد ميلگرد ساخته اند. ما مخالف از دست دادن عزت، شرافت و استقلالمان هستيم.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش گفت: آن ها ما را با گزينه های روی ميزشان می ترسانند، که جنگ به راه می اندازيم همين جا می گويم اگر جرات دارند وارد جنگ شوند تا نشان دهيم ايرانی کيست و چيست. ما انرژی هسته ای را گدايی نکرده ايم برای بدست آوردنش شهدايی مثل علی محمدی ها و احمدی روشن ها داده ايم، حال می خواهند با يک قرارداد ننگين مثل ترکمنچای لکه ديگری در يک برهه از زمان بر تاریخ کشور قرار دهند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: