آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
روایت تشریحی - تصویری؛
سپاه فجر فارس برای ششمین سال پیاپی اقدام به تهیه و توزیع بیش از 5000 سبد غذایی در مناطق محروم فارس نموده است.

به گزارش تنویر، در حالی که اندک زمانی پیش از آغاز ماه مبارک رمضان آیین اعزام 5000 بسته سبد غذایی به مناطق محروم فارس برگزار شد، از یکی از محروم ترین مناطق استان فارس خبر رسیده است که این بسته های سبد غذایی در بین ایتام و محرومان روستاهای بخش مرکزی لارستان توزیع شده است.


بسته‌های‌‌سبد‌غذایی سپاه‌فجر به مناطق‌محروم‌لارستان رسید

پایگاه اطلاع رسانی سپاه لارستان در این زمینه نوشت: ستوان دوم پاسدار علی طیبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان در تشریح نحوه توزیع بسته‌ های‌ سبد غذایی سپاه‌ فجر در مناطق‌ محروم‌ لارستان گفت: تاکنون 430 کیلوگرم برنج، 200 بسته غذای آماده، 50 کیلوگرم گوشت قرمز و 40 سبد کالا شامل روغن مایع، رب گوجه فرنگی، قند، سویا، نخود، لوبیا و ماکارونی بین 151 خانواده محروم روستاهای اهوه، هرمود میرخوئی، بیخویه، دولت آباد، مهرآباد، درز، سایبان، کهنه برهان، شتوان و بلوچی از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان توزیع گردیده است.


بسته‌های‌‌سبد‌غذایی سپاه‌فجر به مناطق‌محروم‌لارستان رسید

بسته‌های‌‌سبد‌غذایی سپاه‌فجر به مناطق‌محروم‌لارستان رسید

بسته‌های‌‌سبد‌غذایی سپاه‌فجر به مناطق‌محروم‌لارستان رسید

سرتیپ‌ پاسدار غلامحسین‌ غیب‌ پرور فرمانده سپاه فجر فارس در آیین اعزام 5000 بسته سبد غذایی به مناطق محروم فارس گفته بود: امسال نیز مانند سال های گذشته، در آستانه ماه مبارک رمضان و برای ششمین سال پیاپی در جهت کمک رسانی به قشر محروم جامعه بخصوص بیمارانی که از نظر معیشتی دچار مشکل شده اند قدم برداریم. این طرح با توجه ویژه به بیماران سرطانی اجرا خواهد شد. شرح کامل این مراسم را اینجا بخوانید.

آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز در حاشیه آیین اعزام اقلام معیشتی به مناطق محروم استان فارس گفته است: حرکتی که سپاه فجر استان فارس در این سال ها صورت داده است باید برای تمام دستگاه های دولتی به عنوانی یک الگو ارائه و به عنوان یک نمونه در سطح کشور نیز مطرح شود. شرح کامل این مراسم را اینجا بخوانید.

5000 سبد غذایی حاوی حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و قند با ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال به سراسر استان فارس اعزام شده که قرار است توسط پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق محروم استان فارس توزیع شوند. شرح کامل این مراسم را اینجا بخوانید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: