آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
+ تصاویر؛
طرح‌ تابستانی "رویش های انقلاب" برای سومین سال پیاپی توسط کانون فرهنگی مجمع ولایت مداران جوان کازرون اجرا می شود.
به گزارش تنویر، مراسم افتتاحیه برنامه های طرح تابستانی «رویش های انقلاب» توسط کانون فرهنگی مجمع ولایت مداران جوان در نماز خانه سپاه کازرون برگزار گردید. در این طرح برنامه های بسیاری برای اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان کازرون پیش بینی شده است، این مراسم با استقبال‌ گسترده کازرونی‌ها برگزار گردید.

استقبال‌گسترده کازرونی‌ها از طرح‌تابستانی

استقبال‌گسترده کازرونی‌ها از طرح‌تابستانی

سرهنگ شرفی فرمانده سپاه کازرون در این مراسم گفت: متاسفانه غفلت برخی خانواده ها از فرزندان خود در سنین پایین باعث ایجاد انحراف در شخصیت کودکان و نوجوانان می شود، والدین باید توجه داشته باشند به دلیل سرعت بالای تحولات فرهنگی، تربیت فرزندان پس از رسیدن به سنین بلوغ و جوانی کار بسیار مشکلی است.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه صحبت هایش با اشاره به تهدیدات متعدد فرهنگی-اجتماعی در جامعه امروز که سلامت فکری کودکان را به خطر می اندازند، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با جنگ پنهان فرهنگی را خواستار شد و گفت: دسترسی کودکان و نوجوانان به انواع شبکه های اجتماعی، بازی های رایانه ای، شبکه های ماهواره ای و حتی نوشت افزار، اسباب بازی و عروسک ها باعث شده است که جامعه از فرهنگ ایرانی اسلامی خود فاصله گیرد.

استقبال‌گسترده کازرونی‌ها از طرح‌تابستانی

استقبال‌گسترده کازرونی‌ها از طرح‌تابستانی

حجت الاسلام محسن مومنی مسئول مجمع ولایت مداران جوان شهرستان کازرون نیز در این مراسم با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی در قبال ایران اسلامی افزود: در شرایط فعلی که دشمنان قصد تسخیر روح و جان فرزندان این آب و خاک را در سر می پرورانند، تنها راه نجات، حرکت جهاد گونه در عرصه فرهنگ و تعلیم و تربیت اسلامی است.

استقبال‌گسترده کازرونی‌ها از طرح‌تابستانی

وی دلسوزی و ابتکار را دو ویژگیِ لازم حرکت جهادی برشمرد و گفت: منظور از دلسوزی این نیست که انسان دائم غصه بخورد، بلکه منظور دغدغه ایست که به برنامه ریزی همراه با ابتکار و نوآوری برای رسیدن به هدف بیانجامد.

حجت الاسلام مومنی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت کار تشکیلاتی تصریح کرد: همین مطلب ما را بر آن داشت تا اقدام به راه اندازی این کانون فرهنگی نماییم، امسال سومین سال فعالیت مجمع ولایت مداران جوان را پشت سر می گذاریم و در این مدت سعی شده است با در نظر گرفتن نقشه راه، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: