آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خبر داد:
سرهنگ کوشکی گفت: سپاه در زمینه اقتصاد مقاومتی به هیچ وجه منتظر نخواهد ماند و با هر آنچه که که در توان دارد در این میدان وارد شده و کمک می کند.
سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان پاسارگاد گفت: در طول سه سال گذشته که پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان فارس کلید خورده است، شاهد هستیم این پروژه های اقتصاد مقاومتی به مرور زمان یک به یک بارور شده و توانسته اند ایجاد اشتغال کنند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فجر افزود: زمانی که انسان در این طرح های اقتصاد مقاومتی حضور پیدا می کند و مشاهده می کند که مردم به پیام و کلام مقام معظم رهبری عمل کرده اند و خودشان وارد میدان اقتصادی و بحث اقتصاد مقاومتی شده اند، این خود باعث خوشحالی است.

اعطای‌400‌میلیارد‌ریال تسهیلات و ایجاد 8‌هزار‌شغل در فارس با اجرای‌طرح‌های اقتصاد‌مقاومتی‌سپاهاعطای‌400‌میلیارد‌ریال تسهیلات و ایجاد 8‌هزار‌شغل در فارس با اجرای‌طرح‌های اقتصاد‌مقاومتی‌سپاه

وی ادامه داد: سپاه هم در این زمینه به هیچ وجه منتظر نخواهد ماند و با هر آنچه که در توان دارد در زمینه اقتصاد مقاومتی وارد شده و کمک می کند.

سرهنگ کوشکی اضافه کرد: سال گذشته بیش از 8 هزار شغل توسط پروژه های اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است و همچنین بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار داده شده، البته در سال 94 این مبلغ افزایش خوبی  داشته و امیدوار هستیم سپاه بتواند مانند سال گذشته در این زمینه موفق باشد.

وی با اشاره به این که شهرستان پاسارگاد از جمله شهرستان های پیشرو و برتر در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است گفت:  انشاالله  همه به این باور برسند که با تحقق اقتصاد مقاومتی می توانیم کشوری سرافراز، مقتدر و توانمند در مقابل استکبار در همه عرصه ها داشته باشیم.

فرمانده سپاه پاسارگاد نیز در حاشیه این دیدار گفت: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 810 میلیون تومان برای 200 نفر در شهرستان اشتغال‌زایی انجام شده است، پاسارگاد در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان فارس مقام اول را کسب کرده است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: