کد خبر: ۵۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
خدامارا ببخشد،رفتم خانه یکی ازاین کارگرا،دیدم آنها اصلا در خانه حمام ودستشویی ندارند واز خانه های همسایه استفاده می کنند!
سرپرست افتخاری


همیشه در حال حل کردن مشکل مردم بود.طی جریانی از وضع مالی یکی از کارگران شهرداری جهرم با خبر شد،تاجایی که توانست مشکل آن بنده خدا را حل کرد.اما این راضیش نمی کرد رفت سراغ مابقی آنها.با اینکه در سپاه مسئولیت های زیاد وسنگینی داشت،این کار را هم در کنار سایر کارهایش قرار داد.روزی بسیار گرفته وناراحت به خانه آمد. گفتم:چی شده رضا؟

-خدامارا ببخشد،رفتم خانه یکی ازاین کارگرا،دیدم آنها اصلا در خانه حمام ودستشویی ندارند واز خانه های همسایه استفاده می کنند!همان روزرفت یک زمین با وام بانکی گرفت تا سرپناهی برای آنها درست کند یک روزبه شوخی به عبدالرضا گفتم:ما آخر نفهمیدیم شما چکاره هستید؟پاسدار،عکاس،فیلم بردار،مسئول امور هنری،مسئول سینما،بنا یا کارگر شهرداری!

قبلا کارتی از شهرداری به ایشان داده بودند،اما مسئولیت رویش درج نشده بود.کارت را در آورد وبالای آن نوشت:سرپرست افتخاری رفتگران شهرداری جهرم!

شهید عبدالرضا مصلی نژاد در سال 1330 در  شهرستان جهرم متولدشد،و در24 دی ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: