آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
همزمان‌با‌برگزاری یادواره 175 شهید‌غواص صورت گرفت:
همزمان‌ با‌ برگزاری یادواره 175 شهید‌ غواص در جهرم از کتاب « گمنام ترین فرمانده» مجموعه خاطرات سردار شهید علی اکبر بهمن زادگان رونمایی شد.
به گزارش تنویر، یادواره 175 شهید‌ غواص با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت توسط پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری (ره) در مسجد امام حسین (ع) جهرم برگزار گردید.

در این مراسم که در پایگاه مقاومت بسیج حجت الاسلام شفیعی برگزار گردید سردار ناطقی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدای شهرستان جهرم پرداخت.



رونمایی از کتاب « گمنام ترین فرمانده» در جهرم + تصاویر

در این یادواره، از کتاب « گمنام ترین فرمانده»، مجموعه خاطرات سردار شهید علی اکبر بهمن زادگان که توسط مهدی فصاحت به رشته تحریر درآمده و انتشارات شهید عبدالرضا مصلی نژاد آن را به چاپ رسانده است، توسط مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر بهمن زادگان رونمایی گردید.



رونمایی از کتاب « گمنام ترین فرمانده» در جهرم + تصاویر



علی اکبر بهمن زادگان دوران کودکی را در پای نخل های سر به فلک کشیده جهرم سپری نمود. عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین اقدام او در پاسداری و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود. فرماندهی گردان کمیل از تیپ المهدی (عج) که در عملیات والفجر 2 حماسه هایی ماندگار از خود به یادگار گذاشت از جمله مسئولیت های خطیر شهید در طول هشت سال دفاع مقدس به شمار می رود. وی در دوم مرداد ماه سال 1362 در عملیات والفجر 2 به شهادت رسید.





در بخشی از وصیت نامه سردار شهید علی اکبر بهمن زادگان آمده است: « اعتقادم بر این که هیچ راهی بهتر از این نیست که به اسلام عزیز خدمت کنم و خداوند به شما هم توفیق دهد که برای خدا و اسلام کار کنید و قدم بردارید . به مسائل اسلام اهمیت بدهید و در امر فرائض اسلامی به هیچ وجه کوتاهی نکنید.»
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: