آخرین اخبار
کد خبر: ۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
امام جمعه پاسارگاد:
حجت الاسلام علی طالبی نژاد گفت: امروز ترویج فرهنگ شهادت و برگزاری مراسم یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و جدید در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسارگاد، مراسم یادواره 23 شهید والامقام بخش پاسارگاد در گلزار شهدای شهر مادر سلیمان برگزار شد.

حجت الاسلام علی طالبی نژاد امام جمعه پاسارگاد در این مراسم گفت: مراسم یادواره شهدا پل ارتباطی بین نسل گذشته و جوان فعلی است چراکه نهال انقلاب اسلامی با خون های مطهر شهیدان آبیاری شده و شهدا از همه هستی خود گذشتند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی باقی بماند.

وی افزود: ما برای درک کامل ارزش و راه شهیدان، فاصله طولانی را باید بپیماییم و در گذر زمان و تاریخ، انقلاب و آیندگان آن را جستجو کنیم.

وی ضمن تقدیر از برگزار کنندکان یادواره شهدا اظهار داشت: برپایی این‌گونه یادواره ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان های آنان بین نسل جدید خواهد شد.

وی تبا اشاره به اینکه یکی از نعمت های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است، گفت: امروز ترویج فرهنگ شهادت و برگزاری مراسم یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و جدید در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: