آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
فرمانده سپاه لامرد خبر داد:
سرهنگ آزاد گفت: در اردوهای طرح هجرت 3 علاوه بر اینکه تیم‌های پزشکی همراه با بسیجیان به مناطق محروم لامرد اعزام می‌شوند، روحانیون نیز در کنار بسیجیان حضور خواهند داشت.
به گزارش تنویر، مراسم افتتاحیه آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد با حضور مسئولان محلی، بسیجیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار شد.

اردوهای بسیج سازندگی باهدف ایجاد روحیه کارگروهی و جهادی صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لامرد در این مراسم گفت: در راستای تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب اردوهای بسیج سازندگی باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد روحیه کارگروهی و جهادی و توانمندسازی بسیجیان صورت گرفت.

سرهنگ عبدالله آزاد افزود: در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 300 نفر از بسیجیان در قالب بیش از 4 هزار نفر روز در اردوهای جهادی یک‌روزه، سه‌روزه، هفت‌روزه و 10 ‌روزه در مناطق محروم شهرستان لامرد حضور پیدا کردند.

5 هزار و 400 نفر روز در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی لامرد حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز یک‌هزار و 701 نفر در قالب 5 هزار و 400 نفر روز در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی لامرد حضور پیدا می‌کنند و تمام تلاش بسیجیان در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی این است که به مردم روستاها کمک‌های شایانی صورت گیرد.

اولویت دادن به امور فرهنگی هدف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه لامرد بابیان اینکه اولویت دادن به امور فرهنگی یکی از اهداف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است گفت: انتظار این است که در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی به کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود.

آزاد اضافه کرد: در اردوهای طرح هجرت 3 علاوه بر اینکه تیم‌های پزشکی همراه با بسیجیان به مناطق محروم لامرد اعزام می‌شوند، روحانیون نیز در کنار بسیجیان حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان آمادگی کامل برای همکاری با تمام ادارات مستقر در شهرستان لامرد را دارند.

ایجاد فضای عمرانی و سازندگی در روستاها همراه با ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی باشد.

در ادامه این مراسم بخشدار مرکزی لامرد با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی یک کار بسیار ارزشمند و ماندگار است بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز کارهای عمرانی گسترده‌ای در سطح روستاهای لامرد اجرا شده است.

اسماعیل رستگار ادامه داد: افزایش مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی در سطح روستاها موجب نگرانی است.

وی اضافه کرد: باید ایجاد فضای عمرانی و سازندگی در روستاها همراه با ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی باشد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: