آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۱
در ادامه لیگ برتر فوتبال كشور تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز روز جمعه برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد.

به گزارش تنویر،در این دیدار كه از هفته سی و دوم مسابقات فوتبال برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ،هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.قضاوت این بازی را سید حسین برزگر به كمك حسن كامرانی فر و حمید غمزه به عهده داشت.

محمد یاوری در نشست خبری پس از بازی گفت: فدراسیون فوتبال باید کمیته های مختلف خود را فعالتر از قبل کند تا تمامی فعل و انفعالات فوتبال را تحت نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید در خصوص تیم هایی که از یک شهر و با یک منبع تغذیه در لیگ حضور دارند تجدید نظری انجام شود، تاکید کرد: لیگ برتر فوتبال جای فعالیت برای تیم های هم خانه که یک منبع تغذیه دارند نیست زیرا در زمانی به طور حتم شاهد اتحاد این دو تیم برای کسب نتیجه خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یادآور شد: هفته گذشته تیم مس کرمان چنان در مقابل ما بازی کرد که اگر این رویه را در طول فصل ادامه داده بود تاکنون قهرمان شده بود.

یاوری تصریح کرد: هیچگاه به فکر فوتبال تدافعی نبودیم و همیشه با دو فروارد در مقابل تیمهای مختلف بازی کردم.

وی در خصوص بازی مقابل ذوب آهن نیز گفت: آنچه از نحوه بازی معلوم بود ذوب آهنی ها به گرفتن تساوی راضی بودند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز افزود: ما برای برد به این بازی آمدیم ولی در هر صورت کادر فنی قوی ذوب آهن مطالعات کافی بر روی روند حرکتی تیم ما انجام داده بود.

یاوری تصریح کرد: بازی با ذوب آهن از جمله بازی های سخت فجر سپاسی شیراز بود که خوشبختانه از این بازی نیز با امتیاز خارج شدیم.

منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به سئوالی در خصوص درگیری لفظی این مربی با اندک تماشاگران ذوب آهن تاکید کرد: باید از این تعداد تماشاگری که به همراه ما و با خرج خودشان از اصفهان به شیراز آمدند، تشکر کرد.

وی تصریح کرد: در میان این اندک تماشاگران افردی حضور داشتند که از دقیقه 20 بازی از نحوه چینش بازیکنان ناراحت بودند و با فریادهای خود سعی داشتند بازیکن دیگری را وارد زمین کنند که من از سرپرست تیم خواستم آنان را ساکت کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه من در نحوه تشویق و یا اعتراض تماشاگران دخالت نمی کنم، گفت: اجازه دخالت در خصوص نحوه چینش بازیکنان را به هیچکس و حتی تماشاگران نمی دهم زیرا هرکس باید حد و اندازه خود را بداند.

ابراهیم زاده تاکید کرد: همگان برای موفقیت ذوب آهن تلاش می کنند و اگر هر کسی در اندازه وظیفه خود فعالیت کند به طور یقین این موفقیت حاصل می شود.

وی در خصوص بازی با فجر شهید سپاسی شیراز نیز یادآور شد: نحوه بازی و چینش بازیکنان بر اساس مطالعات و تحقیقات ما بر روی تیم فجر بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: یاوری از مربیان با سابقه و کار بلد در فوتبال ایران است که همیشه بازی در مقابل تیم هایی که او سرمربی گری آنان را دارد، سخت است.

ابراهیم زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازی هفته آینده این تیم در مقابل سپاهان اصفهان، گفت: تنها برای کسب نتیجه در مقابل سپاهان قرار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: هرکس نسبت به فعالیت و تلاشی که می کند نتیجه می گیرد که در این میان ما نیز تنها برای کسب سه امتیاز بازی با سپاهان تلاش می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: