آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: کار باید به جایی برسد که ریال و تومان ما در کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای دیگر مبنای مبادلات شود.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی در همایش بسیج کارگری با بیان اینکه نظام سرمایه داری دچار اشکال اساسی شده و نمی تواند مشکلات درون خود را حل کند، به بدهی ها و کسری بودجه آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز دنیای غرب و موتور متحرکه اقتصاد کشورهای اروپایی و غربی با معظلی تحت عنوان کسری بودجه مواجه شده است.

وی با بیان اینکه استراتژی نظام سلطه برای مهار جمهوری اسلامی پنج محور دارد، تحریم اقتصادی، تشدید تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، تشدید اقدامات دیپلماتیک علیه جمهوری اسلامی، اقدامات تروریستی در نظام جمهوری اسلامی و تشدید اقدامات جاسوسی به ویژه در حوزه صنعت را از جمله این محورها عنوان و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز برای مقابله با این اقدامات محورهای مختلفی را دنبال می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس بالندگی اقتصادی را یکی  از محورهای جمهوری اسلامی برای مقابله با برنامه های دشمن دانست وبا اشاره به وابستگی کشور به اقتصاد تک محصولی گفت: وابستگی به دلارهای خارجی و نفتی گریبان اقتصاد کشور را گرفته است از این رو باید این وابستگی قطع و به اقتصاد چندپایه و صادراتی تبدیل شود.

کوشکی جهرمی با تاکید بر استفاده از محصولات ایرانی، استفاده از کالای ایرانی، اصلاح فرهنگ خرید و مصرف، تعهد، تخصص، ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری، حمایت جدی از کار و کارگر از راه های رونق اقتصاد داخل عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه صنعتی برند اول منطقه شویم و جهادگرانه به تولید بپردازیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با تاکید بر ارج نهادن به تولید ملی اظهار داشت: اگر تولید ملی را ارج نگذاریم مشکلات جدی برای صنعت کشور ایجاد می شود.

کوشکی تصریح کرد: کار باید به جایی برسد که ریال و تومان ما در کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای دیگر مبنای مبادلات شود.

این همایش به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله شیراز و سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
fatemeh
|
-
|
03:30 - 1388/10/12
0
0
خيلي خوبه که درست نبودن شايعات ثابت مي کنيد
نام:
ایمیل:
* نظر: