آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
حجت الاسلام والمسلمین شریفی گفت:کتب شهید مطهری بسیار ارزشمند است، اما جامع نیست زیراپاره ای از شبهات امروز در آن مطرح نیست به گونه ای که مردم در بحث عزاداری ها و حتی در بحث مهدویت شبهه دارند لذا باید دنبال این باشیم که در بسیج به شبهات پاسخ دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در حاشیه اردوی سیاحتی تفریحی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع پایوران این ناحیه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی و شهادت استاد مطهری افزود: همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند آثار شهید مطهری بی استثنا مفید و ارزنده است اما مکفی نیست زیرا مسایل جدید در اجتماع مطرح شده است.

وی اظهارداشت: امروز شبهات دیگری علاوه بر شبهات زمان شهید مطهری از جمله اینکه آیا اسلام می تواند پاسخ گویی تمام مسایل باشد؟ مبنای قانون کجا است آیا مردم هستند یا ولایت فقیه است؟ ولایت فقیه در قانون است یا ذیل قانون است؟ مطرح است.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی ادامه داد:کتب شهید مطهری بسیار ارزشمند است، اما جامع نیست زیراپاره ای از شبهات امروز در آن مطرح نیست به گونه ای که مردم در بحث عزاداری ها و حتی در بحث مهدویت شبهه دارند لذا باید دنبال این باشیم که در بسیج به شبهات پاسخ دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به اجرای طرح صالحین در سپاه و بسیج گفت: امروز عرفان های کاذب زیاد شده و ما باید عرفان های اسلامی را رواج دهیم و بحث اعتقادات را در طرح صالحین مطرح کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شریفی افزود:تکلیف این است که کتب شهید مطهری مطالعه واستفاده شوداما جامع تر باید دنبال کرد تا جوابگوی نسل جوان باشیم،باید غفلت نکنیم و بدانیم که شهید مطهری (ره) در همین راه به شهادت رسید.

وی اظهارداشت:تکلیف بر ما که عهده دار بسیج هستیم این است که بسیج باید ولایت و نماز را خوب بشناسد تا بتواند از آن دفاع کند.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی به تقدیر و تشکر از مسوولین نمایندگی ولی فقیه در خصوص راه اندازی این اردو و ایجاد نشاط و تعامل بین کارکنان فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه، گفت: هدف کلی از برنامه های ابلاغی امسال ، جذب ، تربیت و آموزش بسیج است و اولویت کاری ما اجرا برنامه های ابلاغی سال است و همه تصمیمات باید درچارچوب برنامه ها باشد.

سرهنگ علی محمد محمدی اظهارداشت: یکی دیگر از برنامه های مهم سال جاری آماده سازی رزمی بسیج است که در قالب های مختلف اعمال خواهد شد.

 

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: