آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی صورت خواهد گرفت،
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی امام صادق (ع) لامرد گفت: مراسم آغاز پویش (کمپین) چفیه که نماد ایثار، مقاومت و پایداری ملت ایران است در حاشیه راهپیمایی سیزدهم آبان برگزارمی گردد.
به گزارش تنویر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی امام صادق (ع) لامرد مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته  بسیج دانش آموزی در این شهرستان را تشریح نمود؛ وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت: دانش آموزان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس در اوج بودند، یکی نارنجک به کمر می‌بندد و دیگری با خبرنگار بی‌حجاب در خفقان زندان‌های عراق مصاحبه نمی‌کند.

عرفان‌پور افزود: امروز نیز نوجوانان و جوانان بسیجی در اوج آمادگی هستند و حاضرند در تمام عرصه‌ها از آرمان های انقلاب اسلامی و اسلام دفاع کنند.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی در لامرد برگزار می‌شوند، گفت: مهم‌ترین این برنامه‌ها دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، حضور دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه و برگزاری نشست های بصیرتی - سیاسی فرماندهان بسیج دانش‌آموزی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی امام صادق (ع) برنامه هایی نظیر کوهیپمایی دانش‌آموزان دختر بسیجی در قالب برنامه «ما زنده‌ایم»، اجرای صبحگاه مشترک در مدارس منتخب، اعزام دختران دانش‌آموز بسیجی به سرزمین های راهیان نور، اجرای مانور پدافند غیرعامل در مدارس پیشگام، دیدار دانش‌آموزان بسیجی با امام‌جمعه لامرد، برگزاری مسابقه دو پسران، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در دبیرستان شهید آوینی، اجرای همایش مداحان دانش‌آموز بسیجی و مسابقه نقاشی اُمیدان با محوریت شعار مرگ بر آمریکا را از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای هفته بسیج دانش آموزی دانست.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان همراه با آحاد ملت ایران در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: پویش (کمپین) چفیه که نماد ایثار، مقاومت و پایداری ملت ایران است در حاشیه این راهپیمایی آغاز می گردد.

عرفان‌پور در پایان صحبت هایش از برگزاری ویژه‌برنامه رهروان شهید فهمیده با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در بخشی از این ویژه‌برنامه پیاده روی دانش‌آموزان 13 ساله از گلزار شهدای مرکزی لامرد آغاز و پس از طی کردن خیابان‌های مرکزی این شهر در محل کانون فرهنگی شهید عامری پایان می‌ پذیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: