آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۶
فرمانده سپاه خرامه گفت:دفاع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دفاع همه جانبه حول محور وحدت ،ایمان ویکپارچگی بودو نتیجه این یکپارچگی این بود که در این جنگ تجربه های زیادی را کسب کردیم و نتیجه این تجربه ها  امروز ما شاهد آن هستیم.

به گزارش خبرنگار تنویر از خرامه ، سرهنگ محمد علی شیبانی در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه تحریم ها تازگی ندارد و تحریم ها از قبل از انقلاب ما شاهد آن بوده ایم اظهار داشت :تحریم های دشمن همه جانبه است و از زمانی که انقلاب صورت گرفت دشمنان استکبار نتواستند خواری و ذلیلی را تحمل کنندومستقیم وارد جنگ شدند

وی افزود: درآن زمان بود که جوانان ما حول محور ولایت حرکت کردند و انقلاب کردند و شاه را بیرون کردند واستکبار نتوانست تحمل کند و جنگ را شروع کرد.

سرهنگ شیبانی با بیان اینکه نتیجه این دفاع و استقامت باعث شد که دشمنان تحریم ها را برای ما برنامه ریزی کرد  بیان داشت:هدف دشمن از تحریم در زمان هشت سال دفاع مقدس از پای در آوردن رزمندگان در میدان های نبرد و نیز در پشت جبهه نا امید و ناراضی کردن مردم از دولت  بود.

وی ادامه داد:امروز هدف دشمن این است که ما دست از اسلام و شهدا و داشته های خودمان برداریم که ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه  گفت:دشمن شاهد پیشرفت روز افزون ماست و دشمن تحریم ها را در راستای جلوگیری از پیشرفت ما قرار داده است ومی خواهد با اهداف شوم وباطل خود مارا مستعمره خودش کند که ما چنین اجازه ای را نخواهیم داد.

وی تاکید کرد :امروزه ما صاحب بزرگترین کارخانه سازنده موشک هستیم و ما موشک را برای حمله  انتخاب نکرده ایم بلکه موشک را برای دفاع  آماده کرده ایم و اگر کسی دست درازی به ایران بکند دست او را کوتاه خواهیم کرد واین قدرت را داریم و آمریکا این را می داند که جرات حمله به ایران ندارند.242242

نام:
ایمیل:
* نظر: