آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس:
زارع گفت: برگزاری ویژه‌برنامه های مناسبتی در قالب سَبک اسلامی و با حضور هنرمندان متعهد و محبوب جامعه تاثیر بسزایی در گسترش سَبکِ زندگی اسلامی در جامعه خواهد داشت.
به گزارش تنویر، نیما زارع مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه شب طنز هُم هُم ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و فرخنده میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: هنرمندان مسلمان متعهد جهان اسلام و بخصوص هنرمندان بسیجی ایران اسلامی با توجه به محبوبیت، مقبولیت و الگو بودن در جوامع اسلامی نقش مهمی در ایجاد و تقویت وحدت میان امت اسلام در سراسر جهان دارا می باشند.

وی افزود: هنرمندان مسلمان متعهد همچین نقش مهمی در معرفی پشت پرده جریان های تروریستی که با نام اسلام دست به هر جنایتی می زنند، دارا می باشند، در سال های اخیر و با توجه به تحولات منطقه، عکاسان و مستند سازان مسلمان متعهد جهان اسلام و هنرمندان بسیجی در زمینه معرفی پشت پرده گروه های تروریستی تکفیری بخصوص داعش فعالیت های بسیار خوبی داشته اند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در پایان صحبت هایش با اشاره به تاثیرگذازی هنرمندان بر قشر جوان و آینده ساز جامعه، خاطرنشان نمود: برگزاری ویژه‌برنامه های مناسبتی در قالب سَبک اسلامی و با حضور هنرمندان متعهد و محبوب جامعه تاثیر بسزایی در گسترش سَبکِ زندگی اسلامی در جامعه خواهد داشت.


ویژه‌برنامه شب طنز هُم هُم با همکاری حوزه هنری فارس، سازمان بسیج هنرمندان فارس، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، سایت طنز هم هم و صدا و سیمای مرکز فارس در سالن سینما شیراز و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

شرح تصویری این مراسم را اینجا بخوانید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: