آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
فرمانده سپاه کازرون در واکنش به اعدام شیخ نمر:
سرهنگ شرفی گفت: سعودی ها با این جنایت گور خودشان را کَندند و باید منتظر پاسخ کوبنده جهان اسلام و انتقام سخت مسلمین باشند.
به گزارش تنویر، سرهنگ غلامرضا شرفی فرمانده سپاه کازرون با اشاره به توطئه سعودی ها و هم پیمانانشان علیه مسلمانان بخصوص شیعیان، گفت: علت این توطئه ها این است که آن ها حرفی در میدان برای گفتن ندارند و در عراق، یمن و سوریه دچار شکست های سنگین شده اند، اکنون می خواهند با قتل و عام مردم بی گناه و علمای دینی انتقام شکست های پی در پی خود را بگیرند.

وی در واکنش به اعدام شیخ نمر باقر النمر اظهارداشت: سعودی ها با این جنایت گور خودشان را کَندند و باید منتظر پاسخ کوبنده جهان اسلام و انتقام سخت مسلمین باشند.

سرهنگ شرفی این حجم از تعرض به ساحت علمای دینی را بی سابقه خواند و تاکید نمود: اکنون کسانی دم از خادمی حرمین شریفین می زنند که با پرچم لا اله الا الله  و به نام اسلام به زوار بیت الله الحرام و علما رحم نمی کنند و  با بی شرمی تمام حرمت خانه خدا و مسلمین را خدشه دار می کنند.

فرمانده سپاه کازرون خواستار برخورد جدی مسئولان و تذکر شدید الحن مقامات دولتی به دربار سعودی و اخراج کاردار عربستان شد و گفت: این جنایات قلب هر مسلمان حقیقی را فارغ از هر گرایش و اعتقادی داغدار می کند، همانطور که ما شیعیان از ظلم به ملت فلسطین خونمان به جوش می آید اکنون هم تمامی مسلمانان از این واقعه تاسف بار عزادار هستند.

سرهنگ شرفی در پایان صحبت هایش ملت ایران را عاشق مبارزه با صهیونیست ها و نوکران حلقه به گوششان که در راس آن ها آل سعود خبیث است دانست و افزود: ملت مسلمان ایران آماده فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و با یک اشاره ایشان، تکفیری ها را در کوتاه زمانی به خاک مذلت خواهد کشاند.
نام:
ایمیل:
* نظر: