آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۹
 فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین از برگزاری بیش از 50 برنامه در هفته بسیج قیروکارزین خبر داد.

به گزارش تنویر به نقل از فارس ، محمود جعفری عصر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته بسیج امسال با ایام عزاداری سالار شهیدان مقارن شده است تمام برنامه‌های آن رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته و در این ایام بیش از 50 عنوان برنامه در  قیروکارزین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های این هفته اضافه کرد: فراخوان مسابقه فرهنگی کتابخوانی سیره نبوی، افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج، اعزام اکیپ پزشکان به مناطق محروم، ویزیت درمان رایگان بسیجیان، گلباران و غبارروبی قبور شهدا، اجتماع عظیم هیئت‌های پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان با نام همایش پیشکسوتان عاشورایی و گردهمایی یاوران لاله‌ها بخشی از برنامه‌های هفته بسیج امسال است.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین ادامه داد: اجتماع بزرگ هیئت جوانان بسیجی با نام هیئت حضرت علی اکبر (ع)، همایش منتظران موعود، اجتماع بزرگ زنان عاشورایی، یادواره دانشجویی شهیده ناهید فاتحی کرجو، نشست روشنگری و همایش امر به معروف و نهی از منکر نیز برخی از برنامه‌های مهم این هفته در قیروکارزین است.

این مقام مسئول با بیان اینکه «بسیج در امتداد عاشورا»، شعار محوری هفته بسیج امسال است تصریح کرد: بسیج به تمام دنیا با روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی خود اعلام کرده که این ملت حسینی و عاشورایی تسلیم زر و زور دنیوی نمی‌شوند چرا که مردم بسیجی ایران گام در مسیر عزت‌آفرین فرهنگ عاشورایی گذاشته که سراسر آن عزت و سربلندی است.

جعفری با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت تاثیر‌گذار محرم در اشاعه فرهنگ بسیجی و نقش بسیج در زنده نگه داشتن اندیشه‌های بلند نهضت حسینی، بیان داشت: ترویج فرهنگ بسیجی از ضروریات جامعه بوده و این امر زمانی که دشمنان با تمام توان به میدان آمدند تا مقابله جدی علیه نظام داشته باشند، بسیار با اهمیت بوده و تنها راه موفقیت، ایجاد وحدت، همدلی و استفاده از تجربیات و الگوگیری از فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف است.

وی در پایان افزود: خواص جامعه باید با عبرت‌های عاشورایی در اجرای نقش موثر خود با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان که هدفشان از بین بردن ایمان مردم و جوانان است مقابله کرده و بصیرت‌افزایی که لازمه مقابله با توطئه‌هاست را مورد تاکید قرار دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: