آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
8 هزار پایگاه مقاومت درسطح استان داریم که به طورکلی 60هزار برنامه دراین هفته اجرا خواهند کرد.

به گزارش تنویر،مسئول ستاد هفته بسیج سپاه فجر در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم خاطر نشان کرد:اگر بسیج نبود، وجود نظام اکنون قابل تصور نبود و در واقع بسیج مرد همه میدانها بوده و هست به طوری که قامت رعنای این نظام با تکیه بر عصای ماندگار امام که همانا بسیج است اکنون با قدرت در برابر استکبار ایستادگی می کند.

سرهنگ کوشکی اهم برنامه های هفته بسیج در فارس را که از30آبان شروع و تا 6 اذر ادامه خواهد یافت به شرح زیر تشریح کرد.

8 هزار پایگاه مقاومت درسطح استان داریم که به طورکلی 60هزار برنامه دراین هفته اجرا خواهند کرد که رئوس تعدای از برنامه ها به شرح زیراست.

روز 30آبان که که روز عبدالله بن حسن نامگذاری شده،اجتماع بزرگ هیئت های مذهبی درشیراز و شهرستانهاٰ،دیدارمسئولان و فرماندهان بسیج با ائمه جمعه و افتتاح نمایشگاه فرهنگی و هنری بسیج در بلوار زند از برنامه های اولین روز خواهد بود.اول اذر ماه که حضرت قاسم نام گرفته است جمعی از نوجوانان بسیجی دیداری را بامقام معظم رهبری خواهند داشت که به تبع تعدادی از نوجونان فارس را هم در این دیدار شرکت خواهند کرد.
افتتاح پروژه های محرومیت زدایی تجلیل از جهادگران و پیشتازان عرصه تولید ملی از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.
دوم اذرماه، که روز حضرت علی اکبر (ع) نامگذاری شده است،برنامه همایش شیرخوارگان حسینی را درحسینیه عاشقان ثارالله از ساعت 8صبح خواهیم داشت.همایش سران ایلات و عشایر فارس ،غبار روبی از قبورمطهر شهدا و چند همایش مربوط به بسیج دانشجویی از دیگر برنامه های این روز است.
روزسوم اذر ماه که روز حضرت علی اکبر نامگذاری شده است،حضور گسترده و باشکوه بسیجیان درنماز جمعه و سخنرانی فرماندهان سپاه از برنامه های این روز است.
روز4اذرماه که مصادف است با روز تاسوعای حسینی و به نام مبارک حضرت ابوالفضل العباس نامگذاری شده،اجتماع و عزاداری هماهنگ و باشکوهی را درحرم احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ خواهیم داشت.
روز5اذرماه که روز بسیج مستضعفین و مصادف با روز عاشورای حسینی است به نام مبارک امام حسین (ع) نامگذاری شده بسیجیان درقالب دستجات سینه زنی و زنجیرزنی به عزاداری خواهند پرداخت.
روزششم اذرماه که روز حضرت خدیجه کبری نام گرفته است اجتماع زنان عاشورایی را از محل مرکز فرهنگی شلمچه به سمت حرم شاهچراغ حرکت کرده و در طول مسیر عزاداری خواهند کرد همچنین در این روز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی را خواهیم داشت و فیلم شهید ناهید فتحی کرجو درمدارس به نمایش در خواهد امد.
وی همچنین اظهارداشت:نهضت روشنگری دربحث اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم،برگزاری یادواره شهدا،برگزاری35نمایشگاه کتاب دفاع مقدس درشهرستانها،ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه و چند برنامه دیگر از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: