آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: احیا فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موثرترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی و مصون سازی جامعه و خانواده هاست.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از خادمان ویژه برنامه های رمضان سال یک هزار و سیصد و نود و پنج با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.

تجلیل از خادمان رمضان

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه اراده ایمانی افراد مومن در ماه رمضان قوی و تثبیت می شود، گفت: آن هایی که زیبایی این ماه مبارک را درک نمودند و این فرصت گران بها را محترم شمردند بدون شک آثار مثبت آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود تجربه خواهند نمود.

وی با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان قدم های بسیار خوبی در راستای تعمیق معنویت در مجموعه سپاه فجر فارس بود، گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات بصیرتی - اخلاقی با حضور سخنرانان برتر کشور و بخصوص برگزاری محافل قرآنی بسیج از ویژه‌برنامه های رمضانی سال 1395 سپاه فجر فارس بوده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر افزود: برگزاری دوره های آموزشی - عقیدتی با حضور خانواده ها در شهرهای مقدس قم و مشهد یکی دیگر از برنامه های موثر در راستای معنویت افزایی است که برای سال جاری هم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بعنوان یک پاسدار وظیفه داریم احیاکننده فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر اساس برنامه ریزی و سرمایه گذاری و بهره‌گیری از تکنولوژی های نوین بخصوص فضای مجازی، ماهواره و رسانه با هدف تضعیف بُنیان های دینی و اعتقادی ملت ایران وارد عرصه جنگ نرم فرهنگی شده اند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه بی تقوایی، بی اخلاقی و نبود خداترسی سه عامل مهم مشکلات جوامع بشری در دنیای امروز هستند، گفت: هدف مهمی که دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می کنند تاثیرگذاری بر اذهان جوانان کشورهای اسلامی است، احیا فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موثرترین راه مقابله با  آسیب های اجتماعی و مصون سازی جامعه و خانواده هاست.

وی در تشریح عوامل موفقیت انسان مومن و شاخصه های شایستگی پاسداری گفت: داشتن نظم، انضباط و برنامه برای زندگی شخصی و اجتماعی، توجه به نماز اول وقت و کار و تلاش مستمر، ارتباط با برادران دینی، دوستان صالح و داشتن تفریحات پاک و سالم در اوقات فراغت عوامل موفقیت یک فرد در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماع هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش گفت: سازمان هایی موفق هستند که با نگاه به آینده و بررسی مسائل روز برای سال های پیش رو برنامه ریزی می کنند.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: