آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برای برهم زدن امنیت سفرهای هوایی و حریم آسمان کشور با نقش آفرینی سپاه حفاظت هواپیمایی نقش بر آب شده اند.
به گزارش تنویر، مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و رضا بدیعی فرد مدیرکل فرودگاه های استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از سه دهه از تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی می گذرد، گفت: تامین امنیت فرودگاه های کشور و حفاظت از سفرهای هوایی از اولویت های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت به نظام اسلامی و مردم است.

وی با بیان اینکه  سپاه و بسیج در هر عرصه ای که مورد نیاز انقلاب اسلامی باشد حضور پیدا می کنند، گفت: ماموریت های این دو نهاد به عرصه های دفاعی و امنیتی محدود نمی شوند و هنر مدیران کشور استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای مومن و انقلابی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فرودگاه های کشور از مکان های مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی هستند، گفت: کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی باید همواره با اقدامات تاکتیکی نوین آشنا بوده و از تجهیزات بروز استفاده کنند تا هرگونه تهدید امنیتی نسبت به فرودگاه ها، سفرهای هوایی و حریم آسمان کشور در نُطفه خفه شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های تاکتیکی و مانورها در زمینه مقابله با تهدیدات هوایی، گفت: همکاری و تعامل سپاه حفاظت هواپیمایی و کارکنان صنعت هوایی کشور ثبات امنیت سفرهای هوایی را تضمین کرده و وظایف هر فرد در زمان بروز حادثه را مشخص می کند.

سردار غیاثی افزود: با توجه به وضعیت امنیتی کشورهای منطقه غرب آسیا حریم هوایی ایران با ترافیک روز افزون سفرهای هوایی بین المللی روبروست که این خود مسئولیت سنگین مجموعه های مرتبط با سفرهای هوایی را گوشزد می کند.

وی با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی از پایه های اصلی اقتدار کشور در حریم آسمان است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی توطئه های متعددی برای برهم زدن امنیت سفرهای هوایی و حریم آسمان کشور داشته اند اما با نقش آفرینی سپاه حفاظت هواپیمایی، کارکنان صنعت هوایی و سایر مجموعه های نیروهای مسلح کشور این توطئه ها نقش بر آب شده اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در سه دهه گذشته بخش اعظم تهدیدات نسبت به سفرهای هوایی پیش از اجرا کشف و خنثی شده اند، گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی از زبده ترین نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شده تا امنیت کامل همواره در خطوط هوایی کشور برقرار باشد.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: حساسیت کار سپاه حفاظت هواپیمایی علاوه بر تامین امنیت فرودگاه ها و سفرهای هوایی، مسئله مدارای اخلاقی با مسافران و خدمت رسانی به مردم مومن کشور در سطح فرودگاه هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر: